Πως μια ολόκληρη στρατηγική μάρκετινγκ μπορεί να καταρριφθεί από ένα και μόνο τρολάρισμα; Το Πρακτορείο του Toronto John St. αποκαλύπτει με πολύ ευφάνταστο τρόπο τη στρατηγική των διαφημίσεων για γυναίκες, οι οποίες κατά κύριο λόγο ποντάρουν στο να ευαισθητοποιήσουν τις γυναίκες σε θέματα όπως το σώμα τους και γενικά η εξωτερική τους εμφάνιση.

Πρώτα απ΄όλα η Dove έχει κατηγορηθεί ουκ ολίγες φορές ότι ποντάρει στις ανασφάλειες των γυναικών προκειμένου να τις παρακινήσει να αγοράσουν τα προϊόντα τους.

Με το μήνυμα “If She’s Crying, She’s Buying” (“Αν κλαίει, αγοράζει”),  η καμπάνια του John St. δημιουργεί μια παρωδία τέτοιων διαφημίσεων, προσποιούμενο ότι ξεκινάει μια νέα υπηρεσία για να εκμεταλλευτεί την κόλαση που βρίσκεται γύρω από τις γυναίκες.