Δεν παχαίνει, ομορφαίνει! Είναι η ατάκα που θα πήγαινε γάντι στις ώρες ύπνου σου, που έχεις παραμελήσει τώρα τελευταία! Αντίθετα, ακόμη και μία ώρα ύπνου χαμένη, μπορεί να σε παχύνει σύμφωνα με έρευνα που έγινε έκανε πρόσφατα το Πολιτειακό Πανεπιστήμιο της Πενσυλβάνια. Γι’ αυτό σταμάτα να μετράς προβατάκια τα βράδια και ξάπλωσε στο κρεβάτι σου επιτέλους, εκτός από την υγεία σου θα κάνει καλό και στα κιλά σου!

sleep2-ipop.gr

Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της μελέτης, η αλλαγή στην ρουτίνα του ύπνου σου μπορεί να μετατοπίσει και τον δείκτη της ζυγαριάς σου προς τα δεξιά, αφού βλέπεις πολλές φορές το φωτάκι του ψυγείου να αναβοσβήνει!

Οι ερευνητές, χρειάστηκαν 342 εθελοντές εφήβους, με μέσο όρο ύπνου 7 ώρες κάθε βράδυ, των οποίων οι συνήθειες ύπνου, παρακολουθήθηκαν και αναλύθηκαν.

fagito-ipopgr

 

Όταν κάποιο βράδυ αποφάσιζαν να πέσουν στο κρεβάτι, έστω και μία ώρα αργότερα, η κατάληξη ήταν 200 θερμίδες περισσότερες στο στομάχι ή αλλιώς δύο μικρές μπάλες παγωτού σοκολάτα(!) και 6 γραμμάρια λίπους παραπάνω, την επόμενη μέρα!

Δυσκολεύεσαι να το πιστέψεις αλλά το κρεβάτι σε απομακρύνει από τα περαιτέρω κιλά. Και μπορεί τα 200 γραμμάρια να σου φαίνονται λίγα, αλλά κάτσε και σκέψου πόσες μέρες δεν τηρείς την ρουτίνα του ύπνου σου;

Όπως επισημαίνει ο επικεφαλής της έρευνας, καθηγητής Fan He, από την παρούσα έρευνα φαίνεται πως ακόμη και μια ώρα λιγότερη ύπνου μπορεί να οδηγήσει σε υπερκατανάλωση τροφής, ενδεχομένως επειδή την επόμενη μέρα οι έφηβοι κάθονται πολύ περισσότερο στον καναπέ.

Γι’ αυτό την επόμενη φορά που θα έχεις αϋπνίες, πιες ένα χαμομηλάκι να σε χαλαρώσει και αφέσου στην αγκαλιά του Μορφέα, θα σου κάνει καλό!