Μέσα για να αντιμετωπίσει τους λαθρεπιβάτες αποφάσισε να πάρει ο ΟΑΣΑ. Έτσι, θα προβεί πρώτα σε εξορθολογισμό των εξόδων και παράλληλα θα βάλει μπροστά το σχέδιο που έχει για την αναδιάρθρωση των αστικών συγκοινωνιών.

Αξίζει να τονιστεί, ότι αφού δόθηκε ήδη το πράσινο φως και από την Αρχή Προστασίας Δεδομένων θα μπουν κάμερες στο εσωτερικό των συρμών του μετρό, του ηλεκτρικού σιδηρόδρομου αλλά και του τραμ.

Τι προβλέπει το σχέδιο της αναδιάρθρωσης των αστικών συγκοινωνιών;

  • αύξηση των εσόδων μέσω της αύξησης της διείσδυσης της μηνιαίας κάρτας για όλα τα μέσα
  • προσέλκυση ακόμα περισσότερων επιβατών στις αστικές συγκοινωνίες
  • καταπολέμηση της εισόδου χωρίς εισιτήριο
  •  σωστή διαχείριση των περιουσιακών στοιχείων που ανήκουν στον Ομίλο,
  • εξορθολογισμό των εξόδων
  • εξυπηρέτηση επιβατών
  • αναζήτηση νέας εταιρική ταυτότητας
  •  νέο brand
  • αλλαγή της εταιρικής φιλοσοφίας
  • φιλικές προς το περιβάλλον δημόσιες μετακινήσεις για όλους τους πολίτες χωρίς εξαιρέσεις

Τι θα κάνει για τα πετύχει εξορθολογισμό εξόδων;

Συγκεκριμένα, όπως, αναφέρει η αιτιολογική έκθεση του πολυνομοσχεδίου οι πρωτοβουλίες για τη μείωση του κόστους θα γίνει:

Εξορθολογισμός των εσωτερικών διαδικασιών του Ομίλου, συμπεριλαμβανομένων των διαδικασιών οικονομικού, προμηθειών, ανθρώπινου δυναμικού και μάρκετινγκ, ενοποίηση δράσεων του Ομίλου και συνέργειες για βέλτιστη επιχειρησιακή αποτελεσματικότητα.

Παράλληλα θα γίνει και επανασχεδιασμός του δικτύου λεωφορείων και τρόλεϊ, βελτιστοποίηση αξιοποίησης του στόλου και αλλαγή της στρατηγικής επικοινωνίας.

Πώς θα αντιμετωπιστεί η λαθρεπιβίβαση;

Για να αντιμετωπιστή η λαθρεπιβίβαση θα μπουν μπάρες εισόδου στα λεωφορεία και επίσης θα ισχύει η είσοδος των επιβατών μόνο από μια πόρτα.

Για να μπορούν οι επιβάτες να προμηθεύονται πιο εύκολα εισιτήρια θα επανασχεδιαστεί το σύστημα παραγωγής και διανομής εισιτηρίων με την εισαγωγή του θερμικού εισιτηρίου (e-voucher) το οποίο παράλληλα, θα επεκταθεί σε mobile ticketing.

Σημείωση!

Τα υπουργεία οφείλουν να δείξουν συνέπεια στις υποχρεώσεις τους προς τον ΟΑΣΑ ειδικά στις μετακινήσεις ευπαθών ομάδων.

Κάμερες στους συρμούς:

Αφού δόθηκε το OK από την Αρχή Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων κάμερες θα τοποθετηθούν αρχικά σε 17 συρμούς νέας γενιάς του μετρό και στην συνέχεια θα επεκταθούν και στους υπόλοιπους.

photos:Konstantinos Tsakalidis / SOOC