Μερικές φορές είναι καλύτερα να μην εξωτερικεύεις όσα νιώθεις και απλά να απομακρύνεσαι από καταστάσεις που σου δημιουργούν θυμό, στενοχώρια ή ακόμα και απογοήτευση. Να θυμάσαι κάτι: «Ο τσακωμός δεν είναι λύση», οπότε κρατήσου μακριά του.

Πώς θα αποφύγεις τον τσακωμό;

  1. Συγκρατήσου: Απλά μην πεις αυτό που νιώθεις. Μερικά άτομα και κυρίως όσοι σου προκαλούν νεύρα δεν χρειάζεται να το γνωρίζουν. Απλά δεν το αξίζουν. Σημασία έχει τι νιώθεις και εσύ μέσα σου ξέρεις.
    neyraa-ipop.gr
  2. Σκέψου κάτι που σε ευχαριστεί: Την ώρα που συνομιλητής σου έχει βγει εκτός εαυτού, φωνάζει, δυσανασχετεί και έχει εκραγεί, εσύ δεν χρειάζεται να δηλητηριάζεις το μυαλό σου με κακές σκέψεις. Ταξίδεψε με το νου σου σε πράγματα που σου προκαλούν χαρά και θα δεις πόσο πιο ευχάριστα θα νιώσεις.
    gelio-ipopgr
  3. Μπες σε μια τεράστια δική σου «φούσκα»: Είναι κάτι σαν να λέμε μείνε στον κόσμο σου. Ότι και αν ακούς, ότι και αν βλέπεις αποδέξου πως δεν σε αφορά.
  4. Μέτρα τα δευτερόλεπτα: Είσαι οριακά στο να αρχίσεις να φωνάζεις; Όχι! Απλά μέτρησε αντίστροφα και υπολόγιζε τα δευτερόλεπτα που περνούν. Όταν φτάσεις στο δέκα οι κακές σκέψεις και παράλληλα οι λέξεις που είσαι έτοιμος να ξεστομίσεις θα γυρίσουν πίσω στο μυαλό σου.