Ο Νικόλας Αγγελής μας συστήνεται σ’ έναν τελείως διαφορετικό ρόλο
ΕΙΣΟΔΟΣ

Ο Νικόλας Αγγελής μας συστήνεται σ’ έναν τελείως διαφορετικό ρόλο

Εύα Μανωλαράκη
γράφει #πρόσωπα

Τον έχουμε γνωρίσει μέσα από την τηλεόραση, τον θαυμάσαμε στον κινηματογράφο, χορέψαμε μαζί του σε video clips, τον αγαπήσαμε μέσα από το θέατρο και τώρα μας συστήνεται σ’ έναν τελείως διαφορετικό ρόλο και εμείς ανυπομονούμε να ακούσουμε γι’ αυτό το νέο ταξίδι που κάνει εδώ και λίγο καιρό. Στριμώξαμε τον Νικόλα Αγγελή στο κέντρο της Αθήνας και μοιράστηκε μαζί μας την νέα του αγάπη, την άποψη του για την τηλεόραση, την κρίση και την κρίση ταυτότητας που βιώνει ο μέσος άνθρωπος. 

Τον Νικόλα Αγγελή τον γνωρίσαμε το 2008 όταν πρωταγωνιστούσε στα Άγρια Παιδιά στο Mega, τότε ήταν 23 ετών. 9 χρόνια μετά, ο Νικόλας μπορεί στη ταυτότητα του να γράφει πως είναι 32 ετών αλλά όπως σημειώνει ο ίδιος «μεγαλώνει σε δύο χρόνους», ο ένας χρόνος είναι η πραγματική ηλικία η οποία αυξάνεται κάθε χρόνο και ο δεύτερος χρόνος είναι το παιδί που φιλάει προσεκτικά μέσα του και τον βοηθάει να ανακαλύπτει συνεχώς όλο και πιο πολλά καινούρια πράγματα με την αθωότητα ενός παιδιού! Όπως λέει γελώντας δυνατά θα μπορούσαμε να τον χαρακτηρίσουμε και «σούργελο» αλλά με την καλή έννοια!

Η συζήτηση μας ξεκίνησε με τα τυπικά, για να σπάσει ο πάγος, σχετικά με την τηλεόραση, από την οποία απέχει μεγάλο διάστημα. Όπως εξηγεί ο ίδιος «ίσως είναι συνδυασμός πραγμάτων, αφενώς δεν υπάρχουν πολλά πράγματα που γίνονται σήμερα και αφετέρου δεν έχει υπάρξει κάτι που να με ενδιαφέρει» λέει ο ίδιος και εξηγεί πως «ειδικά σ’ αυτή τη δουλειά καλό είναι σύμφωνα με τη δική μου οπτική αν δεν σου αρέσει κάτι ή νιώθεις ότι δεν σου ταιριάζει καλύτερα να το αφήσεις παρά να πιεστείς να το κάνεις, γιατί σ’ αυτή την περίπτωση δεν θα καταφέρεις να το κάνεις καλά…».

  1. Υπάρχουν πράγματα που παίζονται τώρα στη τηλεόραση και τα έχεις ζηλέψει;
  2. Μου αρέσουν κάποια πράγματα όπως ο «Αστέρας Ραχούλας» (Alpha) που έχει πλάκα ενώ μ’ άρεσε πολύ και το «Η λέξη που δεν λες» (Alpha) του Θοδωρή Παπαδουλάκη που γυρίστηκε στην Κρήτη. Υπάρχουν πράγματα που έχουν ενδιαφέρον. Νιώθω, όμως, πως η τηλεόραση δεν παίρνει κάποιο ρίσκο, έστω να γίνει κάτι πιο groovy. Τα «Άγρια Παιδιά» που είχαμε κάνει τότε, είχαν κάτι διαφορετικό για την εποχή και σαν σενάριο και σαν χαρακτήρες και σαν κινηματογράφιση και με τράβαγε να το κάνω.
  3. Θεωρείς πως η κρίση έχει επηρεάσει την ποιότητα της τηλεόρασης;
  4. Νομίζω πως η κρίση εχει επηρεάσει τα πάντα. Όταν διαταράσσεται το οικονομικό κομμάτι επηρεάζονται τα πάντα όπως αποδεικνύεται στην πράξη. Και οι αξίες μας και η κουλτούρα μας επηρεάζονται.Προφανώς η κρίση έχει επηρεάσει και την τηλεόραση. Οι παραγωγές είναι πιο φθηνές πλέον, οι ηθοποιοί πληρώνονται λιγότερα χρήματα ή δεν πληρώνονται. Είναι πολύ ανασφαλές και αυτό το πεδίο. Κάποτε οι ηθοποιοί λέγαμε να κάνουμε τηλεόραση να βγαλουμε λεφτά και ξαφνικά αυτό άλλαξε γιατί μπορεί να δουλεύεις μία σεζόν και να μην παίρνεις τα χρήματά σου γιατί η παραγωγή δεν πληρώνει, οπότε όλη η ατμόσφαιρα είναι μέσα στη κρίση.
  5. Η κρίση φέρνει και γκρίνια;
  6. Προφανώς! Βασικά φέρνει ότι δεν μπορούσες να αντιληφθείς πως ήδη υπήρχε όσο είχες χρήματα. Άμα έχεις χρήματα για να περνάς καλά και να ξεχνιέσαι από τα δικά σου προβλήματά είναι όλα καλά, μόλις τελειώνουν τα χρήματα αρχίζουν τα κωλοδάχτυλα.
  7. Προσωπικά σ’ έχει επηρεάσει η κρίση σε επιπεδο να αλλάξουν οι αξίες σου, να έχει αλλοιωθεί ο χαρακτήρας σου ή η καθημερινότητά σου;
  8. Φυσικά! Στην προσωπικότητα μου δεν έχω παρατηρήσει αλλαγές, θα μπορούσα να πω ότι είμαι πιο ειλικρινής με τους ανθρώπους, τι εννοώ πιο ειλικρινής… μπορεί πλέον να πω σε μία κοπέλα ότι δεν έχω λεφτά για να βγούμε, δεν μου είναι εύκολο, είναι μία δήλωση η οποια δεν είναι εύκολη είδικα αν μου αρέσει η κοπέλα αλλά έχει κάτι ειλικρινές μέσα του που μπορεί να σε φέρει πιο κοντά στους ανθρώπους τελικά.

Έχουμε χάσει την ταυτότητά μας. Τις φυσικές μας ποιότητες

  1. Παραποιώντας λίγο τον τίτλο του Gabriel Garcia Marquez, δεν μπορεί να υπάρξει ο έρωτας στα χρόνια της κρίσης; 
  2. Δεν νομίζω πως δεν μπορείς να ερωτευτείς, άλλωστε δεν θεωρώ πως είναι τα χρήματα που σε βάζουν κάτω αλλά παίζει και αυτό ένα ρόλο, ειδικά για τον άνδρα που νιώθει την ανάγκη να παρέχει στη γυναίκα. Οι άνδρες έχουμε αυτόν τον προγραμματισμό. Όταν δεν έχεις χρήματα αισθάνεσαι έναν περιορισμό σ’ αυτό το κομμάτι αλλά δεν πιστεύω πως το βασικό πρόβλημα των σχέσεων, του έρωτα ή του φλερτ στις μέρες μας είναι τα χρήματα. Είναι άλλα τα προβλήματα εκεί, θεωρώ ότι είναι αυτό που συζητάμε στις παρέες μας ξανά και ξανά, ότι έχουν αλλάξει οι ρόλοι. Οι άνδρες δεν είμαστε συνδεδεμένοι με τον άνδρα και οι γυναίκες με τη γυναίκα, έχουμε χάσει την ταυτότητά μας. τις φυσικές μας ποιότητες. Ο άνδρας έχει γίνει γυναίκα με κάποιο τρόπο και η γυναίκα έχει γίνει άνδρας.. καταλαβαίνεις πως στην πράξη είναι αδύνατο, έχουμε, όμως, ένα ψευδή τρόπο να υποκρινόμαστε το αντίθετο φύλο. Η γυναικα έχει γίνει πιο απότομη, πιο snob, λεκτικά αγενής και ο άνδρας από την άλλη έχει γίνει πιο μαλθακός, δεν έχει μία ακεραιότητα να μπορεί να φλερτάρει μία γυναίκα, να την προσεγγίσει, να πει αυτό μ’ αρέσει ή δεν μ’ αρέσει, αυτά τα πράγματα έχουν λείψει νομίζω στις μέρες μας.

Νικολας Αγγελής

Photo:Άκης Παπαδημητρίου

Έπειτα από 25 χρόνια ψυχανάλυσης, ναι ο Νικόλας ξεκίνησε την ψυχανάλυση στα 7 του, και αρκετά χρόνια διαλογισμού ο ίδιος έχει βρει το νόημα της ζωής, να μην τα παίρνουμε όλα τόσο σοβαρά και να κρατάμε ζωντανή τη σπίθα της παιδικότητας που όλοι κρύβουμε μέσα μας. Γι’ αυτό το λογο αποφάσισε να δοκιμάσει τον εαυτό του σε κάτι τελείως καινούριο, άκρως δημιουργικό και που θα τον έφερνε σε επαφή μ’ άλλους ανθρώπους. Εδώ και λίγο καιρό ο Νικόλας έχει ανοίξει τις πόρτες του σπιτιού του και κάνει μαθήματα έκφρασης! Τί ακριβώς είναι τα μαθήματα έκφρασης; Μας εξηγεί γεμάτος ενθουσιασμό ο ίδιος! 

«Τα μαθήματα έκφρασης είναι μια σκέψη που είχα ανέκαθεν. Πίστευα και πιστεύω πως η υποκριτική είναι κάτι πολύ ωραίο και ωφέλιμο για οποιοδήποτε άνθρωπο, όχι μόνο για εκείνους που θέλουν να ασχοληθούν με την υποκριτική. Είναι ένας ομορφος τρόπος να αρχίσεις να ανοίγεις τον εαυτό σου να εκφράζεσαι, να γίνεσαι δημιουργικός», λέει και το πρόσωπο του έχει λάμψει από ενθουσιασμό συμπληρώνοντας:

Είχα πάει σε κάποια στιγμή σ’ ένα master class του Coppola και έλεγε ότι βλέπεις τον μουσικό και έχει το όργανο του να παίζει, τον ζωγράφο ο οποίος έχει τα πινέλα και τα χρώματά του και βλέπεις τον ηθοποιό και δεν έχει τίποτα είναι ο ίδιος τα πάντα είναι ένα πολυεργαλείο!

«Μέσα από την υποκριτική μπορείς να δεις για πόσα πράγματα είσαι ικανός να εκφράσεις και σου δίνεται η δυνατότητα να είσαι δημιουργικός ανά πάσα στιγμή» εξηγεί ο ίδιος.

Στην ερώτηση πως είναι για τον ίδιο να δουλεύει με άλλους ανθρώπους από αυτή τη σκοπιά απάντησε γεμάτος ενθουσιασμό πως «είναι πολύ ωραίο συναίσθημα για μένα να δουλεύω με τους άλλους ανθρώπους να βλέπω που βρίσκεται ο καθένας, ποια είναι τα μπλοκαρίσματα του και πως σιγά σιγά μαθαίνει να μπορεί να ανοιχτεί και να χαλαρώσει και να πει «αυτό είμαι και μ’ αρέσει να παίζω»».

Η παιδικότητα είναι πολύ σημαντική και την έχουμε ξεχάσει

  1. Μέσα από αυτά τα μαθήματα έκφρασης, λοιπόν, τι θα ανακαλύψει ο καθένας που θα έρθει σε σένα;
  2. Όταν θα έρθει κάποιος, ο οποίος θέλει να το δοκιμάσει, και δεν λέω μπορεί γιατί δεν γνωρίζουμε τα όρια μας και τι μπορούμε να κάνουμε, θα αφεθεί την παιδικότητα του, η οποία είναι πολύ σημαντική και την έχουμε ξεχάσει, μέσα από παιχνίδια, αυτοσχεδιασμούς, σχέδια, μαθαίνουμε στην πράξη να γινόμαστε και πάλι παιδιά, να χαλαρώνουμε όπως εκείνα που απλά παίζουν και δεν παίρνουν τα πράγματα τόσο σοβαρά όπως όλοι μας που έχουμε γίνει big heads και όλο σκεφτόμαστε προβλήματα… παίξε, παίξε λίγο!!Για να σου απαντήσω και πιο συγκεκριμένα, όμως, στα μαθήματα ασχολούμαστε κυρίως με σωματικό θέατρο, αυτοσχεδιασμούς, μιλάμε αρκετά καθώς υπάρχει και ένα κομμάτι ψυχοθεραπευτικό κομμάτι.
  3. Θα μπορούσε να σκεφτέι κάποιος με τι «background» τα κάνεις αυτά;
  4. Πέρα από τις σπουδές στην υποκριτική, έχω κάνει κάποιες εκπαιδεύσεις στη σωματική ψυχοθεραπεία, έχω κάνει πολύ ψυχοθεραπεία για τον εαυτό μου και διαλογισμό και συχνά δουλευω λιγάκι και μ’ αυτό το κομμάτι.

Πέραν, όμως, του κομματιού της υποκριτικής και των μαθημάτων έκφρασης ο Νικόλας Αγγελής έχει πολύ δυνατή παρουσία και στα social media, παλαιότερα η ενασχόληση του με το twitter ήταν πολύ έντονη, κάτι που έχει αφήσει πίσω του καθώς έχει ανακαλύψει τις νέες του αγάπες, το Facebook και το Instagram στα οποία σχολιάζει την καθημερινότητα με τον δικό του «ιδιαίτερο» τρόπο. 

Pic by @_andinoos

A post shared by Νικόλας Αγγελής (@nikolasangelis) on

  1. Με τα social media έχεις μία πολύ ιδαίτερη σχέση… τα  status σου στο facebook έχουν τραβήξει το ενδιαφέρον του κόσμου… 
  2. Αν έπρεπε να βάλω μία ταμπέλα στα status που κάνω post στο Facebook σίγουρα θα ήταν «σουρεαλιστικά» και νιώθω ότι είμαστε και σε μία τλείως σουρεαλιστική εποχή. Όλα έχουν καταρρεύσει στην πραγματικότητα αλλά δεν μπορούμε να κάνουμε τίποτα γιατί αν δεχθούμε πως  όλα έχουν καταρρεύσει θα φουντάρουμε.. Για μένα είναι τελείως σουρεαλιστικό σ΄ όλα τα επίπεδα.  Κάτι δεν πάει καλά με τον κόσμο, μ’ εμάς οπότε για μένα να πω «γαμώ τον Ντάνο» ή τον κάθε Ντάνο για τον οποίο ακούς έξω ή διαβάζεις στα social media από όλες τις κοπέλες «πόσο θεός είναι» ή κάνουν post γεμάτα καρδούλες με το όνομα του είναι ένα σουρεαλιστικό πλαίσιο.
  3. Ο κόσμος αντιλαμβάνεται την σουρεαλιστική κατάσταση;
  4. Νομίζω οτι η πλειοψηφία το αντιλαμβάνεται αλλά και πάλι είναι ένα μοιρασμένο κοινό. Δεν ξέρω αν όλοι αντιλαμβάνονται το postάρισμα μου όπως το ένιωσα εγώ την στιγμή που το έκανα. Για μένα έιναι ένας ακόμα τρόπος έκφρασης και ο καθένας μπορεί αν το αντιληφθεί όπως θέλει. Δεν το κάνω για να πω ότι θέλω ο κόσμος να με βλέπει απλά όμορφο, το θέλω και αυτό η αυταρέσκεια μου υπάρχει και γι’ αυτό ανεβάζω και δικές μου φωτογραφίες, αλλά μ αρέσει να postάρω και λίγο «πειραγμένα» πράγματα!

Αν σε ενδιαφέρουν τα μαθήματα έκφρασης μπορείς να επικοινωνήσεις με τον Νικόλα Αγγελή με τους εξής τρόπους: 

Στο email: hellofanactor@gmail.com

Στα social media: Facebook και Instagram 

Κεντρική photo:Αγγελική Καλαμαρά