ADMAN

Το μαρτύριο του πρωινού ξυπνήματος – Υπάρχει τρόπος για να γίνεις πρωινός τύπος;

LIKE US ON FACEBOOK

Μπορεί να είσαι από τους ανθρώπους εκείνους που το πρωινό ξύπνημα, φαντάζει κάτι σαν το παλιό κινέζικο μαρτύριο της σταγόνας. Μήπως όμως υπάρχει τρόπος να γίνεις κι εσύ πρωινός τύπος ή τουλάχιστον να υποφέρεις  λιγότερο όταν ξυπνάς το πρωί;

Τίποτα δεν μπορεί να συγκριθεί με έναν βαθύ ύπνο, στο μαλακό σου κρεβάτι, κουλουριασμένος στα παπλώματα σου… Την ηρεμία αυτών των στιγμών συνήθως διακόπτει ο χαρακτηριστικός ήχος από το ξυπνητήρι σου, το οποίο ακόμα συνηθέστερα, συνηθίζεις απλά να το αγνοείς, μη μπορώντας να δεχτείς πως ήρθε η ώρα να σηκωθείς από το κρεβάτι.

Το παραπάνω σκηνικό λογικά σου φαίνεται γνώριμο, ιδιαίτερα αν δεν είσαι πρωινός τύπος. Τα νέα όμως είναι καλά, καθώς σύμφωνα με μια νέα ψυχολογική έρευνα πανεπιστημίου της Μεγάλης Βρετανίας, υπάρχουν μερικά μικρά μυστικά, που μπορούν να διευκολύνουν όλους όσους δηλώνουν “νυχτοπούλια” …

Σύμφωνα με τα ευρήματα της εν λόγω ψυχολογικής έρευνας, η ποιότητα του ύπνου μας και ιδιαίτερα ο τρόπος με τον οποίο ξυπνάμε το πρωί, έχουν άμεση σχέση με τη διάθεσή μας κατά τη διάρκεια της ημέρας, επηρεάζοντας ταυτόχρονα και τις πνευματικές και σωματικές μας επιδόσεις. Τι μπορούμε να κάνουμε λοιπόν;

giphy

Περιορίστε την έκθεσή σας στο φως κατά τη διάρκεια της νύχτας 

Φροντίστε το δωμάτιο στο οποίο βρίσκεστε πριν πέσετε για ύπνο, να έχει χαμηλό φωτισμό, καθώς έτσι βοηθάτε τον οργανισμό σας, να μεταβεί ομαλά σε κατάσταση υπνηλίας.

Απομακρύνετε από κοντά σας υπολογιστές, κινητά και tablets

Οι οθόνες των κινητών, των υπολογιστών, των tablets όπως και των τηλεοράσεων εκπέμπουν φως το οποίο επιδρά αρνητικά στον οργανισμό μας, αφού ουσιαστικά δεν μπορούμε να χαλαρώσουμε, αλλά παραμένουμε σε κατάσταση επαγρύπνησης. Αν έχετε τηλεόραση στο υπνοδωμάτιό σας, καλό θα ήταν αν θέλετε να έχετε έναν ξεκούραστο ύπνο, να μην την αφήνετε ανοιχτή κατά τη διάρκεια της νύχτας.

Περιορίστε τα ερεθίσματα στο περιβάλλον σας

Δε χρειάζονται υπερβολές, αλλά όσο πλησιάζει η ώρα του βραδινού σας ύπνο, καλό είναι να φροντίζετε να βρίσκεστε σε ένα ήρεμο και χαλαρωτικό περιβάλλον. Κάντε ένα ζεστό μπάνιο, πιείτε ένα ποτήρι ζεστό γάλα, ακούστε την αγαπημένη σας χαλαρωτική μουσική…

photos:women’shealth

 

 

 

 

 

 

Copyright © iPop 2012 - 2017 | All rights reserved