1 στα 2 παιδιά έχει παραπανίσια κιλά και η κρίση παχαίνει τα παιδιά, όπως προέκυψε από την έρευνα της Ελληνικής Ιατρικής Εταιρίας Παχυσαρκίας. Το διάβασες αυτό και άρχισες να… “σκανάρεις” το παιδί σου για να δεις αν έχει παραπάνω βάρος. Ok, αυτό μπορεί να μην το έκανες. Σίγουρα όμως, προβληματίστηκες για το τι πρέπει να τρώει το παιδί σου, όταν πηγαίνει στο σχολείο.

Ο Διαιτολόγος- Διατροφολόγος, Τάσος Βαμβάκης, έδωσε στο iPop τις καλύτερες και τις χειρότερες επιλογές για το δεκατιανό του παιδιού από το κυλικείο του σχολείου.

  • Το παιδάκι σου μπορεί να πάρει ένα νόστιμο και θρεπτικό κουλούρι Θεσσαλονίκης που έχει μόλις 65 θερμίδες αντί για την γευστική, αλλά κατά πολύ περισσότερο παχυντική​​ Τυρόπιτα (μεσαίο κομμάτι) που έχει 340 θερμίδες.
  • Αν επιλέξει ένα Τοστ (απλό) θα πάρει 250 θερμίδες, ενώ αν προτιμήσει την Πίτσα θα πάρει 380 θερμίδες.
  • Αν πάλι θέλει κάτι γλυκό, μπορεί να επιλέξει μια Μπάρα Δημητριακών (με φρούτα ή σοκολάτα) που έχει περίπου 100 θερμίδες. Αν υποκύψει στον πειρασμό και πάρει Κρουασάν Σοκολάτας θα επιβαρυνθεί ο οργανισμός του με συνολικά 420 ​θερμίδες. ​
  • Όσον αφορά τα ροφήματα, είναι προτιμότερο να πιει έναν Χυμό (330ml) που έχει 100 θερμίδες αντί για ένα​​​ Γάλα κακάο (200ml) που έχει 220 θερμίδες.

Όπως τονίζει ο κ. Βαμβάκης:

Το παιδί πρέπει να μάθει να τρώει σωστά. Να τρώει δεκατιανό και να μην παραλείπει γεύματα, γιατί η τροφοδότηση του οργανισμού είναι σημαντική και για την πνευματική λειτουργία και για τις σωματικές ανάγκες. Η μητέρα μπορεί να ετοιμάσει από το σπίτι ένα σπιτικό σάντουιτς ή μια σπιτική πίτα που είναι φτιαγμένα με πιο καλά ποιοτικά υλικά κι έχουν λιγότερες θερμίδες, για να φάει το παιδί στο σχολείο, όταν πεινάσει.

Όπως καταλαβαίνεις, υπάρχουν επιλογές για να μην στερηθεί τη γεύση και να πάρει τα θρεπτικά συστατικά που χρειάζεται ο οργανισμός του, αλλά να αποφύγει συγχρόνως τις περιττές θερμίδες και μάλιστα, τα ίδια tips μπορείς να ακολουθήσεις κι εσύ, αν σε απασχολεί το βάρος σου τον τελευταίο καιρό.