Το Καλοκαίρι είναι ακόμα εδώ και όπως είναι γνωστό το Καλοκαίρι στην Ελλάδα δεν τελειώνει τον Αύγουστο! Γι’ αυτό λοιπόν αν ακόμα δεν έχεις κανονίσει τις διακοπές σου δεν υπάρχει κανένας λόγος ανησυχίας! Με το hopwave είσαι μόλις 4 βήματα μακριά από μια κρουαζιέρα…
Πρόκειται για την πλατφόρμα, η οποία θα σου οργανώσει ένα αξέχαστο tour σε νησί της επιλογής σου και θα σου αποκαλύψει ακόμα και τις πιο κρυφές διαδρομές.
Το ipop.gr πήγε μια “κρουαζιέρα” με τους δημιουργούς του hopwave, Γιώργο Πιλπιλίδη και Γιώργο Σιάτρα, οι οποίοι μ’ ένα στόμα, μια φωνή μας μίλησαν για την εφαρμογή!
- Τι είναι το hopwave;
- Το hopwave για τον ταξιδιώτη είναι ένα market place που μπορεί ν’ αναζητήσει κάποιο ταξίδι του, κάποια εκδρομή γύρω απ’ το νησί στο οποίο βρίσκεται. Μια ωραία, ευχάριστη εμπειρία σε μια ημερήσια ή πολυήμερη κρουαζιέρα με κάποιο καράβι στην Ελλάδα. Αυτό είναι για τον ταξιδιώτη. Από κει και πέρα είναι ένα σύστημα διαχείρισης κρατήσεων, ένα σύστημα που μπορούν να παρακολουθούν την πορεία τους και τη σεζόν τους οι ιδιοκτήτες αυτών των εκδρομών, με πολλά εργαλεία παραπάνω που διευκολύνουν ουσιαστικά την δουλειά τους και την καθημερινότητά τους, γύρω απ’ αυτό που κάνουν. Και στόχος μας είναι να μπορεί να παραμείνει μια λύση και για τις δύο πλευρές.
- Πώς γεννήθηκε η ιδέα και ποιο νησί έκανε την αρχή;
- Απ’ την Κω ξεκινήσαμε. Η ιδέα γεννήθηκε γιατί ήταν εύκολο να εντοπίσεις αυτό το κενό στην αγορά. Είδαμε ότι υπάρχουν τόσα δρομολόγια και κάναμε μια έρευνα ποιοι τα γνωρίζουν, ποιοι ξέρουν που πηγαίνουν, τι προσφέρουν, τα ωράρια, το δρομολόγιο τι περιλαμβάνει, ποια είναι η τιμή, απορίες που ακόμα και οι locals δεν γνωρίζουν.
Οπότε σκέψου έναν ξένο που επισκέπτεται ένα νησί για λίγες μέρες. Ακόμα και οι Έλληνες τα ξέρουν ως τα καραβάκια που κάνουν το γύρο του νησιού. Αλλά ως εκεί δεν ξέρουν τίποτα παραπάνω.
Οπότε μας επιβεβαίωσε την άγνοια και οι Έλληνες και οι ξένοι ταξιδιώτες με κάποια ερωτηματολόγια που τους δώσαμε.Περάσαμε από αρκετά νησιά και είδαμε αν υπάρχει ομοιομορφία στο πρόβλημα. Υπάρχουν τόσοι προορισμοί, ορισμένοι απ’ τους οποίους είναι προσβάσιμοι μόνο με καραβάκι και όχι με αυτοκίνητο, τους οποίους δεν μαθαίνει κανείς. - Πώς λειτουργεί ακριβώς η πλατφόρμα;
- Το πρώτο βήμα είναι να επιλέξεις το νησί που σ’ ενδιαφέρει ή που βρίσκεσαι. Δείχνουμε ακριβώς τι θα δεις όταν φτάσεις σε αυτό το μέρος με πλήρες υλικό και μετά ο ταξιδιώτης έχει στη διάθεση του όλα τα δρομολόγια που εξυπηρετούν αυτόν τον προορισμό, οπότε από εκεί και πέρα το κριτήριο είναι υποκειμενικό.Δίνουμε τη δυνατότητα να έχει κριτήριο επιλογής, ανάλογα με την τιμή, τις ώρες, το φαγητό. Έπειτα με άλλα τρία tabs έχει κλείσει το εισιτήριό του. Έχει τη δυνατότητα να κάνει κράτηση και αγορά του εισιτηρίου γι’ αυτό το δρομολόγιο.
- Ποια συμπλέγματα συμπεριλαμβάνονται στην πλατφόρμα μέχρι στιγμής;
- Ξεκινήσαμε από Δωδεκάνησα, στην πορεία μπήκαν οι Σποράδες και οι Κυκλάδες. Ξεκινάμε γενικά από κεντρικούς προορισμούς προσπαθούμε να ενισχύουμε το δίκτυο στα γειτονικά νησιά αυτών και έτσι να επεκτείνεται όλο το δίκτυο στο σύμπλεγμα. Έχουμε Βόρειο Αιγαίο, Χαλκιδική θα γίνει και η ένταξη Ιουνίου με την πλατφόρμα.Όσον αφορά τα συμπλέγματα έχουμε μια μεγάλη ποικιλία, όσον αφορά τα νησιά ξεκινώντας απ’ τους πιο γνωστούς προορισμούς προσπαθούμε να φτάσουμε ακόμα και στους πιο μικρούς- άγνωστους.
- Ποιος είναι ο πιο δημοφιλής προορισμός για φέτος;
- Η Μήλος με διαφορά. Φέτος είναι “το νησί”. Η Μήλος είχε ξεκάθαρο προβάδισμα και σε ξένους και σε Έλληνες ταξιδιώτες.
- Το hopwave είναι αποκλειστικά Καλοκαιρινή εφαρμογή;
- Είναι ξεκάθαρα μια Καλοκαιρινή εμπειρία αυτό που προσφέρουμε το οποίο όμως δεν σημαίνει ότι θα παραμείνει απαραίτητα έτσι. Στόχος είναι να μεγαλώσουμε τη σεζόν και τον τρόπο που την αντιλαμβανόμαστε. Υπάρχουν δρομολόγια που ξεκινάνε Απρίλη μέχρι και Οκτώβρη χοντρικά. Ο μήνας με την μεγαλύτερη κίνηση βέβαια είναι ο Αύγουστος. Η δική μας όμως, ανησυχία είναι να μπορέσουμε να δώσουμε μια ομοιομορφία στη σεζόν.
- Τι δυσκολίες έχετε αντιμετωπίσει ως start-up εταιρία;
- Πολλές. Το καλό είναι ότι όταν τις ξεπερνάς δεν τις θυμάσαι. Πολλές φορές μας φαίνεται κάτι πολύ δύσκολο όταν το έχουμε μπροστά μας και όταν το αφήνουμε πίσω μας μοιάζει πολύ μικρό. Το κομμάτι της επιχείρησης πλέον έχει μπει σ’ έναν ρυθμό. Κάθε καινούργιο που σκεφτόμαστε σαν ιδέα είναι μια πρόκληση. Το background ότι είμαστε μηχανικοί έχει βοηθήσει πολύ. Συνεχώς προσπαθείς να βρεις προβλήματα στην αγορά στην οποία δραστηριοποιείσαι και αυτή είναι και η πρόκληση σε μια start- up.
- Έχετε βραβευτεί και πολλές φορές…Πώς νιώθετε γι’ αυτό;
- Τα βραβεία ήρθαν μέσα από κάποιους επιχειρηματικούς διαγωνισμούς στους οποίους συμμετείχαμε. Εμείς πηγαίναμε να διαγωνιστούμε για να προκαλέσουμε αυτό που κάναμε, να του βρει κάποιος όλα του τα στραβά. ήταν ένας τέλειος τρόπος για εμάς να προκαλέσουμε την ιδέα με τα καλά και τ’ άσχημα της αλλά και να επικοινωνήσουμε με το start-up community.
Έχουμε κερδίσει πολλά πράγματα, τα βραβεία είναι κάποια απ’ αυτά, ωστόσο οι απολαβές μας ήταν μέσα από κάποιες επικοινωνίες που είχαμε και ανθρώπους που μας στηρίζουν ακόμα και τώρα. Για παράδειγμα το βραβείο απ’ το Fortune Greece, το οποίο είναι και το πιο πρόσφατο, ήταν ένα γερό boost για εμάς, τόσο για την επιχείριση όσο και για την ψυχολογία μας. Το σημαντικό επίσης για εμάς είναι να ξέρεις πως έχεις συνεργάτες που σε στηρίζουν και είναι μαζί σου, δεν υπάρχει μεγαλύτερη δύναμη.
- Τα σχέδια σας τα μελλοντικά;
- Θα βάλουμε πολλά καινούργια πράγματα στην πλατφόρμα. Τώρα ξεκινάει πιο επίσημα η προσέγγιση στις εταιρίες των καραβιών, στους ιδιοκτήτες που έχουν αυτά τα δρομολόγια. Λίστα επιβατών, αυτοματοποίηση των ακυρώσεων είναι μερικά από αυτά που θα προστεθούν. Στόχος μας είναι ένα σύστημα να μπορεί ομοιόμορφα να εξυπηρετήσει μια ποικιλία δρομολογίων. Παράλληλα προσπαθούμε να συντηρούμε μια πλατφόρμα εύπεπτη και ευχάριστη για τον ταξιδιώτη, αυτό σημαίνει ότι είναι μονίμως ένας ζωντανός οργανισμός. Προχωράμε με την ανατροφοδότηση που έχουμε απ’ το κοινό.
Το hopwave σε περιμένει να ξεκινήσεις το δικό σου ταξίδι, την δική σου καλοκαιρινή εμπειρία!