Η Πόπη Τσαπανίδου αποδέχθηκε την πρόκληση του Δημήτρη Ουγγαρέζου, αυτομπουγελώθηκε ρίχνοντας έναν κουβά παγωμένο νερό με φόντο το ΟΑΚΑ και πέρασε τη σκυτάλη στο Γιάννη Μπουτάρη.

Η διεθνής καμπάνια μπουγελώματος για καλό σκοπό ήρθε και στην Ελλάδα. Πριν το Ice bucket challenge της Πόπης Τσαπανίδου, συμμετείχαν επίσης η Μαίρη Συνατσάκη και η Ντορέττα Παπαδημητρίου. Οι δύο τελευταίες προκάλεσαν, εκτός από το Δημήτρη Ουγγαρέζο, τον Νίκο Αλιάγα και το Σάκη Ρουβά. Μένει ο Σάκης…

Η λίστα των ξένων stars που έχουν αποδεχθεί την πρόσκληση είναι ατελείωτη: Mark Zuckerberg, Bill Gates, Gwen Stefany, Jennifer Lopez, Selena Gomez, Justin Bieber, Jimmy Fallon, Justin Timberlake, Jon Bon Jovi, Russell Crowe, Mickey Rourke, Oprah Winfrey.

Ενδεικτικά, σας δείχνουμε τον Bill Gates που το πέρασε σε άλλο επίπεδο με επαγγελματική κινηματογράφηση και απίστευτα έξυπνο concept.

Το γύρο του κόσμου έκανε το #ALSIcebucketchallenge του James LeBron, ο οποίος προκάλεσε τον Barrack Obama από τη Σαντορίνη, με φόντο την ελληνική σημαία.

 

 

Να γιατί μας νοιάζει!

Δες το βίντεο και θα καταλάβεις τι σημαίνει Αμυοτροφική Πλάγια Σκλήρυνση. Και αν μπορείς κάνε και συ μια δωρεά.

 

 

Πάνω από 23 εκατ. δολάρια για το ALS

Όποιος μπουγελώνεται, πρέπει να προκαλέσει άλλα 3 άτομα να κάνουν το ίδιο, αλλιώς καλούνται να καταθέσουν 100 δολάρια στο ίδρυμα για τη θεραπεία του ALS (Αμυοτροφική Πλάγια Σκλήρυνση). Η συγκεκριμένη νόσος είναι ανίατη και προσβάλλει τα νευρικά κύτταρα στον εγκέφαλο και την σπονδυλική στήλη.

Εμπνευστής της ALS ice bucket challenge, ήταν ο Κόρει Γκρίφιν, ο οποίος ξεκίνησε την καμπάνια, μετά από τη διάγνωση του φίλου του Πίτ Φρέιτς με την ασθένεια. Δυστυχώς, στα 27 του πέθανε από πνιγμό το Σάββατο.

Παρόλο που το Ice Bucket Challenge έγινε μόδα μεταξύ των celebrities, όλοι παράλληλα δωρίζουν χρήματα για τον σκοπό. Για όσους βιάζονται να κρίνουν ότι οι εγχώριοι stars έσπευσαν να υιοθετήσουν το #ALSIceBucketChallenge, χωρίς να προσφέρουν χρήματα για φιλανθρωπικό σκοπό, μάλλον το συμπέρασμα είναι επιφανειακό. Πρώτον, διότι με 15 δευτερόλεπτα χρόνου στο Instagram, στο οποίο γίνεται η καμπάνια, οριακά προλαβαίνεις να κάνεις την πρόκληση και να προτείνεις τους επόμενους.  Δεύτερον, διότι δεν είναι απαραίτητο όποιος προσφέρει χρήματα σε κάποιο φιλανθρωπικό σκοπό (με την αφορμή της καμπάνιας ή επί μονίμου βάσεως) να το διαφημίζει στα media. Γιατί τότε η δωρεά χάνει την ουσία της.

Με τη συγκεκριμένη καμπάνια, πάντως, έχουν συγκεντρωθεί πάνω από 23 εκατομμύρια δολάρια για τις έρευνες εναντίον της νόσου. Βέβαια, την ίδια στιγμή πολλά ρεπορτάζ διεθνών μέσων θέτουν το ερώτημα αν «αξίζει» ο συγκεκριμένος σκοπός τα λεφτά της δωρεάς. Συγκεκριμένα, το Vox.com δημοσίευσε χθες το παρακάτω αποκαλυπτικό διάγραμμα συγκρίνοντας τα λεφτά που δωρίζονται με τον αριθμό των ατόμων που κάθε χρόνο πεθαίνουν από τις αντίστοιχες ασθένειες στην Αμερική.

Photos: vox.com