Είναι πια γεγονός, από χτες (1 Σεπτέμβρη), η Google έχει πια το δικό της νέο λογότυπο το οποίο παρουσίασε την Τρίτη, ένα μήνα μετά την ανακοίνωση των σχεδίων της για μία ευρεία αναδιοργάνωση του ομίλου.
google.

Το νέο logo παραμένει στο μοτίβο των τεσσάρων χρωμάτων (μπλε, κόκκινο, κίτρινο και πράσινο) το οποίο χρησιμοποιεί η εταιρεία από το 1998, η αλλαγή, όμως, που παρατηρούμε είναι στη γράμματα.

Στο αλλαγμένο logo βλέπουμε ότι η γραμματοσειρά είναι ακόμα πιο απλή και στην ουσία αποτελεί μια παραλλαγή της sans-serif, την οποία η εταιρεία αποκαλεί «Product Sans». Επίσης, το λογότυπο έχει πλέον μεγάλη ομοιότητα με εκείνο της Alphabet, την μητρική εταιρεία της.

Σύμφωνα με όσα τόνισε η Google, το λογότυπο της εξελίσσεται από το 1998, αλλά αυτή είναι η μεγαλύτερη αλλαγή που έχει γίνει από το 1999. Η Google αναφέρει ότι το νέο design θα έρθει σιγά σιγά σε όλες τις υπηρεσίες της και ήδη στην αρχική σελίδα υπάρχει το doodle, δείχνει το νέο λογότυπό της. Ένα χέρι σβήνει το παλιό και να σχεδιάζει το καινούριο logo της Google.
doodle

 

Τόσο με την Alphabet, όσο και με το διαφορετικό της logo η Google δείχνει ότι δεν φοβάται να αλλάζει και εξηγεί πόσο έχει αλλάξει ο τρόπος που αλληλεπιδρούμε με το internet και τα προϊόντα της.

Ουσιαστικά δεν λέει γιατί προχώρησε στην αλλαγή, αλλά τονίζει ότι η Google δεν είναι πια το site που επισκεπτόσουν μέσα από το desktop σου μόνο. «Είναι μια τεράστια συλλογή από sites, apps και υπηρεσίες που επισκέπτεσαι από PCs, Chromebooks, smartphones κλπ».

Έτσι, το logo της έπρεπε να είναι κάτι που ταιριάζει σε όλες τις οθόνες ακόμη και στις μικρές. Το logo είναι πιο ξεκάθαρο και πιο εύκολο να διαβαστεί σε μικρές οθόνες. Επίσης είναι πιο εύκολο να προβληθεί σε low-bandwidth συνδέσεις καθώς σύμφωνα με την Google, το νέο logo είναι μόνο 305 bytes σε σύγκριση με το υπάρχον που είναι περίπου 14.000 bytes.