Πότε ήταν η τελευταία φορά που σταμάτησες να αναγνωρίζεις πραγματικά όλα όσα για τα οποία είσαι ευγνώμων; Υπάρχει μια ολόκληρη λίστα από λόγους για τους οποίους θα πρέπει να κάνουμε την ευγνωμοσύνη καθημερινή πρακτική.

Πρόσφατες έρευνες έδειξαν πως η ευγνωμοσύνη σου για όσα έχεις στη ζωή σου, παρέχει μια ολόκληρη σειρά από οφέλη για την υγεία, από τη βελτίωση του ανοσοποιητικού μας συστήματος μέχρι και την καλύτερη ψυχική υγεία.

Δες από κάτω μερικά από τα μεγαλύτερα οφέλη για την υγεία – τόσο σωματικά όσο και ψυχικά – που κερδίζεις δείχνοντας ευγνωμοσύνη. Η ευγνωμοσύνη συμβάλλει στην καλή υγεία και την ευημερία σου.

Συμβάλλει στην καλή ψυχική υγεία των εφήβων

Σύμφωνα με φετινή έρευνα που παρουσιάστηκε στο ετήσιο συνέδριο της American Psychological Association, οι ευγνώμονες έφηβοι είναι και πιο ευτυχισμένοι στη ζωή τους. Παράλληλα, έχουν καλύτερες επιδόσεις στα μαθήματά τους στο σχολείο και αργότερα στις σχολές τους γιατί βλέπουν πιο θετικά το μέλλον τους.

Αυξάνει την ευημερία:

Η καθημερινή υπενθύμιση στον εαυτό μας όλων των πραγμάτων για τα οποία είμαστε ευγνώμονες, συμβάλλουν στο να έχεις μια πιο φωτεινή προοπτική για τη ζωή και μια μεγαλύτερη αίσθηση της θετικότητας. Νιώθοντας ευγνωμοσύνη θα νιώθεις και μεγαλύτερη ευημερία.

Γίνεσαι καλύτερος φίλος

Αναγνωρίζεις πράγματα στους ανθρώπους που αγαπάς, άρα και στους φίλους σου. Νιώσε ευγνωμοσύνη για τη σχέση σου με αυτούς και θα ισχυροποιήσεις τους δεσμούς σας. Παράλληλα μετέφερε αυτό το συναίσθημα και στους υπόλοιπους.

Κοιμάσαι καλύτερα

Η ευγνωμοσύνη συμβάλλει στην σωστή ψυχική υγεία που σχετίζεται άμεσα με τον ύπνο. Έρευνες έχουν αποδείξεις πως 15 λεπτά σκέψεων για όλα τα πράγματα για τα οποία είμαστε ευγνώμονες βοηθούν στο να κοιμηθείς καλύτερα και ποιοτικότερα.

Ωφελεί την καρδιά

Νιώθοντας ευγνωμοσύνη διώχνουμε το άγχος που αισθανόμαστε για διάφορα πράγματα ή καταστάσεις, οπότε μειώνεται ο κίνδυνος για καρδιακές παθήσεις που σχετίζονται με το άγχος. Δυνάμωσε την καρδιά σου, νιώθοντας ευγνωμοσύνη.