Μια επιτροπή 200 Βρετανών εμπειρογνωμόνων της μύτης -αν υπάρχει τέτοιος όρος- μύρισαν για επαγγελματικούς λόγους (και όχι από διαστροφή) 100 ξεχωριστές μυρωδιές: από άπλυτα ρούχα, ούρα και βερνίκι νυχιών μέχρι φρέσκια λεβάντα και καραμέλα, καθώς και κάποιες ακριβές κολόνιες. Στόχος; Να ανακαλύψουν αν κάποια από τις μυρωδιές συνδέονταν με επιτυχημένους στην καριέρα τους ανθρώπους σε επιχειρήσεις.

Και έφεραν εις πέρας τη δύσκολη αποστολή τους. Προέκυψε ότι το πατσουλί, που είναι δημοφιλές για τη χρήση του σε αρωματικά στικ χώρου, είναι η μυρωδιά που συνδέεται περισσότερο με την επιτυχία σε άνδρες και γυναίκες.

Βέβαια, επειδή είναι δύσκολο να φορέσεις αυτό το άρωμα μόνο του (υπάρχουν κάποιοι λόγοι που η λέξη πατσουλί δεν έχει θετική συνυποδήλωση στα ελληνικά), η έρευνα κατέληξε ότι η συνταγή της επιτυχίας σε μπουκαλάκι αρώματος είναι διαφορετική για άνδρες και γυναίκες.

Οι άνδρες που θέλουν να αποπνέουν αέρα επιτυχίας χρειάζονται ένα άρωμα που μπλέκει το πατσουλί με παρόμοια πικάντικα αρώματα, όπως το σανδαλόξυλο και το πικάντικό μαύρο πιπέρι. Από την άλλη, η επιτυχία μυρίζει γλυκά για τις γυναίκες, καθώς το πατσουλί για αυτές είναι καλύτερα να αναμειγνύεται με λουλουδάτες, τροπικές και γλύκες νότες.

Η έρευνα επίσης αναφέρει ότι ότι οι μυρωδιές του ξύλου, του κάρβουνου και του κέδρου, καθώς και οι μυρωδιές που θυμίζουν ιατρείο είναι αυτές που συνδέονται λιγότερο με την επιτυχία στο μυαλό του κόσμου.