Αν πατήσεις και εσύ enter για να μπεις στην εφημερίδα Bild θα παρατηρήσεις ότι τα κείμενα της είναι σήμερα χωρίς καθόλου φωτογραφίες. Στην αρχή μπορεί να πίστεψες ότι κάτι έπαθαν οι φωτογραφίες αλλά, αυτό δεν ισχύει αφού πρόκειται για ένα πείραμα της εφημερίδας το οποίο έχει σκοπό να δείξει την δύναμη της εικόνας.

Όπως συγκεκριμένα τόνισε η εφημερίδα Bild αναφερόμενη στα κείμενα χωρίς καθόλου φωτογραφίες: «Όταν σε κάτι δεν πέφτει κανένα φως, δεν υπάρχει, κατά μία έννοια. Χωρίς εικόνες δεν υπάρχει πραγματικότητα. Αν δεν υπάρχει κάτι που ειναι εκεί, μπορεί να είναι μην είναι αλήθεια με την αυστηρή έννοια» και πρόσθεσε: «Η πραγματικότητα κάποιου απαιτεί να βλέπει-ακόμα και αν είναι μέσα στο κεφάλι του. Ακόμα και ένας τυφλός άνθρωπος εχει τελικά εικόνες στο μυαλό του. Οι σκέψεις είναι πάντα μια κατηγοριοποίησης, μια ετικέτα. Οι άνθρωποι έχουν πάντα μια επιθυμία για διαίρεση και αυτό λειτουργεί μόνο αν ξυπνήσουμε με μια ιδέα στα μάτια του μυαλού μας».

«Σήμερα στην Bild τα πάντα είναι γκρι. Σήμερα στην Bild τα πάντα διαφορετικά. Η Bild θέλει να δείξει πόσο σημαντική είναι η φωτογραφία στην δημοσιογραφία» τόνισε και συμπλήρωσε: «Υπάρχει, όμως, και ένας άλλος λόγος για τον οποίο η εικόνα είναι αναντικατάστατη. Τα αρχαία ελληνικά έχουν πολλές λέξεις για την εικόνα. Η μία είναι η εικόνα της πραγματικότητας και αυτή είναι η καθημερινή μας δουλειά ως εφημερίδας. Ακόμα και όταν οι εικόνες ήταν ασπρόμαυρες, το λογότυπο της Bild ήταν πάντα κόκκινο».

Όταν ο εκδότης της Bild Axel Springer επινόησε το 1952 οκλαδόν στο πάτωμα του ξενοδοχείου Savoy στο Λονδίνο την δική του εφημερίδα, κάνοντας κολάζ με ένα ψαλίδι είχε μια πολύ συγκεκριμένη ιδέα στο μυαλό: Να φτιάξει μια εφημερίδα μόνο από φωτογραφίες. 

Η εφημερίδα αναφέρεται στην δύναμη της εικόνας, λέγοντας ότι το πείραμα του Springer, μια εφημερίδα που αποτελείται μόνο από φωτογραφίες και λεζάντες ήταν μια αποτυχία.

Η εφημερίδα επίσης εξήγησε: «Το όλο πράγμα έμοιαζε με μια υπηρεσία φωτογραφιών. Μόνο όταν μπηκε και κείμενο δίπλα η εφημερίδα έγινε επιτυχία. Αυτό που κάνει την εικόνα τόσο μοναδική είναι το ισχυρό ντουέτο της με τα λόγια, με το κείμενο. Η εικόνα μιλά απευθείας στο συναίσθημα, στοχεύει όχι μόνο στη διάνοια αλλά και βαθύτερα. Ας είμαστε ειλικρινείς. Από αυτή την άποψη η εφημερίδα έχει διατηρήσει την βασική ιδέα του ιδρυτή της.Δημιούργησε μια εφημερίδα που επικοινωνεί απευθείας με τον αναγνώστη. Για παράδειγμα όταν κάθε εφημερίδα έδειξε τις φωτογραφίες των δίδυμων Πύργων το 2000, πήρε όλη την προσοχή του κόσμου».

«Οι φωτογραφίες έχουν δύναμη. Η Bild είναι καθημερινές ανθρώπινες ιστορίες και η εικόνα είναι πρώτ’ απ’ όλα οι άνθρωποι»: κατέληξε.