Αν προσπαθείς να αυξήσεις τα κιλά σου και δεν παίρνεις τον κατάλληλο όγκο στα χέρια, τότε κάτι δεν κάνεις σωστά. Αντί να σπας το κεφάλι σου με το τι μπορεί να είναι, απλά διάβασε το άρθρο και ίσως σου λυθεί η απορία.

Αφιερώνεις αρκετό χρόνο και πρέπει να ξέρεις πως δεν τον σπαταλάς αλλά τον αξιοποιείς σωστά. Γι’αυτό και εμείς σου δίνουμε δύο προτάσεις από πράγματα που πρέπει να αναθεωρήσεις, αν θες να είσαι πιο παραγωγικός στο γυμναστήριο. Δύο είναι τα βασικά tips πάνω στο θέμα, οπότε διάβασε καλά και σκέψου αν μπορεί να ισχύει κάτι από τα παρακάτω.

Καλύτερες ασκήσεις

Το γεγονός ότι είσαι κάθε μέρα στο γυμναστήριο και κάνεις ένα πρόγραμμα δεν σημαίνει πως είναι και το σωστό. Βρες ένα νέο πρόγραμμα και ψάξε καλύτερα τις ασκήσεις, που πρέπει να κάνεις. Δεν πρέπει να μένεις στις δύο ασκήσεις για τα χέρια και να βάζεις υπερβολικά κιλά, νομίζοντας πως κάνεις κάτι τρομερό.

Σταμάτα με τους δικέφαλους

Αν νομίζεις πως μεγάλοι δικέφαλοι σημαίνουν μεγάλα χέρια, τότε κάνεις τεράστιο λάθος. Οι δικέφαλοι είναι το ένα τρίτο του όγκου στα χέρια, άρα πρέπει να του αφιερώνεις και τον ανάλογο χρόνο. Το μεγαλύτερο ποσοστό παλεύει να χτίσει τρομερούς δικέφαλους. Δεν είσαι ούτε η ΑΕΚ, ούτε και ο ΠΑΟΚ.