Μπορεί να μην τους γνωρίζεις, όμως σίγουρα έχεις φορέσει κάτι που έχουν δημιουργήσει! Ο λόγος για τα μέλη της ομάδας Fresh Lime, η οποία δημιουργεί τα βραχιολάκια για τα μεγαλύτερα events στην Ελλάδα κι όχι μόνο!

Τα μέλη της ομάδας Fresh Lime με πολλή όρεξη και φαντασία δημιουργούν τα βραχιολάκια εισόδου για τις μεγαλύτερες συναυλίες και φεστιβάλ στην Ελλάδα, αλλά βραχιολάκια τους θα συναντήσει κανείς και σε άλλα απρόσμενα μέρη, όπως είναι τα ξενοδοχεία και τα μαιευτήρια!

Ο Γιάννης και ο Βασίλης Παπούλιας μιλούν στο iPop.gr για τα βραχιολάκια τους, ενώ επόμενος σταθμός τους είναι το Reworks Festival στην Θεσσαλονίκη.

  1. Πότε ξεκίνησε η Fresh Lime και ποιο είναι το δυνατό σας στοιχείο;
  2. Μπαίνουμε πλέον στον πέμπτο χρόνο που ασχολούμαστε με τα βραχιολάκια. Μπορεί στο Βερολίνο ή στην Ολλανδία να γίνονται πολύ μεγάλα φεστιβάλ, όμως εμείς έχουμε τον τουρισμό. Αυτό μας κάνει όλο και καλύτερους. Όταν συνεργάζεσαι με μεγάλα ξενοδοχεία, είναι σαν να συνεργάζεσαι με πολύ μεγάλα φεστιβάλ. Ξεκινήσαμε από μικρά ξενοδοχεία και φεστιβάλ και καταλήξαμε να αναλαμβάνουμε απαιτητικά projects.
  3. Πώς αποφασίσατε εξ’ αρχής να ασχοληθείτε με τα βραχιολάκια και να ιδρύσετε την Fresh Lime;
  4. Γενικά μας αρέσουν πολύ τα φεστιβάλ, ταξιδεύαμε πολύ στο εξωτερικό κι απ’ τις προηγούμενες δουλειές μας, οπότε ήμασταν έτσι κι αλλιώς μέσα στα πράγματα. Μ’ ένα πέρασμα που κάναμε απ’ την Ολλανδία πήραμε πολλά μαθήματα για το τι γίνεται στην αγορά, ποιο είναι το delivery time, πόσο ρόλο παίζουν τα χρώματα ,τα σχέδια και η ποιότητα των υλικών κατασκευής.
  1. Πώς καταφέρατε να φτάσετε στο σημείο να είστε top στο είδος σας;
  2. Αγκάλιασαν το ότι είμαστε μια φρέσκια ελληνική εταιρεία που ασχολείται δυναμικά με αυτό το είδος. Πλέον είμαστε μια εταιρεία που μπορεί να δουλεύει σ’ όλη την Ευρώπη με πολύ υψηλά standards. Σίγουρα παίζουν ρόλο και τα υλικά που χρησιμοποιούμε. Μέχρι πρότινος όλα τα βραχιολάκια εισόδου για την Ελληνική αγορά έρχονταν απ’ το εξωτερικό. Έτσι, στην αρχή όλοι φοβόντουσαν και ήταν επιφυλακτικοί. Μόλις είδαν όμως το αποτέλεσμα ενθουσιάστηκαν και μας καθιέρωσαν στην Ελληνική αγορά δίνοντας μας τη δυναμική για την ανάπτυξη μας στην Ευρώπη . Βασικό μας πλεονέκτημά είναι ότι έχουμε την παραγωγή στα χέρια μας ,εξασφαλίζοντας άμεση παράδοση και έλεγχο σε κάθε στάδιο της παραγωγικής διαδικασίας.
  1. Πόσο καιρό πριν την διοργάνωση γίνονται οι πρώτες συζητήσεις με τον διοργανωτή;
  2. Οι πρώτες συζητήσεις μπορεί να γίνουν ακόμα και 60 μέρες νωρίτερα. Όταν συνεργάζεσαι όμως μόνιμα με κάποιον, τόσο μειώνεται και ο χρόνος που απαιτείται για την προετοιμασία. Για παράδειγμα, με τα παιδιά του Reworks δεν χρειάστηκε να μιλήσουμε ούτε 10 λεπτά στο τηλέφωνο για να συμφωνήσουμε για το βραχιολάκι. Στείλαμε ένα δείγμα και κατευθείαν μας είπαν ότι είμαστε μες το μυαλό τους!
  3. Το βραχιολάκι όμως δεν είναι απλά ένα μέσο εισόδου στον συναυλιακό χώρο, αλλά κι ένα ενθύμιο απ’ το event…
  4. Ακριβώς! Όσο περνάμε στην εποχή του ηλεκτρονικού εισιτηρίου, δεν έχουμε κάτι να μας μείνει από μια συναυλία. Το βραχιολάκι όμως θα σου μείνει. Και είναι και μέσα στο concept. Είναι σαν την είσοδο για τον παράδεισο (γέλια).
  1. Εκτός από φεστιβάλ και ξενοδοχεία, πού αλλού θα βρει κάποιος βραχιολάκια σας;
  2. Εάν είναι κανείς παρατηρητικός σε πολλά μέρη! Σε παιδότοπους, σε μαιευτήρια, σε water parks, σε λούνα παρκ, σε κατασκηνώσεις κι ακόμα και σε γάμους. Μάλιστα το νέο trend μας είναι το led βραχιολάκι.

  1. Συνεργάζεστε και με κάποιον ιδιώτη που θέλει απλά να φτιάξει το δικό του βραχιολάκι;
  2. Συνήθως συνεργαζόμαστε με διοργανωτές και τον τελικό αποδέκτη, χωρίς αυτό βέβαια να αποκλείει και κάποιον ιδιώτη που μπορεί να θέλει, για παράδειγμα, λίγα βραχιολάκια για τον γάμο του.
  3. Το σχόλια έχετε ακούσει για τα βραχιολάκια σας;
  4. Αρχικά είναι πολύ ωραίο να βλέπεις τον κόσμο να τα φοράει! Και φυσικά είναι φοβερό όταν βλέπεις τον αγαπημένο σου καλλιτέχνη να φοράει το βραχιολάκι σου. Μας έχουν πει διοργανωτές ότι τελείωσε η συναυλία και ο κόσμος ζητούσε κι άλλα βραχιολάκια. Είναι πολύ ωραίο το συναίσθημα όταν ακούς τέτοια σχόλια.

  1. Ποιοι είναι οι επόμενοι στόχοι σας;
  2. Στόχος μας είναι να φτιάξουμε ένα βραχιόλι που μαζί με την τεχνολογία θα το πάμε ένα βήμα παρακάτω( βραχιολάκια rfid) . Για παράδειγμα, τώρα το καλοκαίρι είχε ένα event στην Θεσσαλονίκη για τον τελικό του Champions League. Οι συμμετέχοντες είχαν δώσει τα στοιχεία τους κι εμείς τα περάσαμε στα βραχιολάκια. Έτσι, όλοι όσοι παρευρέθηκαν στο event αγόραζαν μπύρα, έπαιρναν μέρος σε διαγωνισμούς χρησιμοποιώντας απλά το βραχιόλι τους.  Το καλό είναι ότι μ’ αυτό τον τρόπο εξασφαλίζουμε έλεγχο στην είσοδο του event δημιουργώντας παράλληλα ένα διαδραστικό περιβάλλον για τον επισκέπτη με τη συμμετοχή του σε διαγωνισμούς και happenings .Μια μοναδική εμπειρία με τη χρήση της rfid τεχνολογίας Είμαστε οι πρώτοι που το δημιουργήσαμε το rfid βραχιολάκι στο χώρο των events στην Ελλάδα .

  1. Με την ίδια λογική έχετε και στοιχεία για τον τουρισμό στην Ελλάδα;
  2. Ναι! Ξέρουμε ακριβώς πώς πήγε ξεχωριστά κάθε ξενοδοχείο και περιοχή σε σύγκριση με προηγούμενα χρόνια. Είμαστε πολύ τυχεροί κι όσον αφορά τα ξενοδοχεία γιατί συνεργαζόμαστε με μεγάλους ευρωπαϊκούς τουριστικούς οργανισμούς. Οι ξενοδόχοι στην Ελλάδα ήταν οι πρώτοι που μας έδωσαν στήριξη στα πρώτα χρόνια της δράσης μας και τους οφείλουμε ένα μεγάλο ευχαριστώ . Σε ανταπόδοση τους προσφέρουμε υψηλών προδιαγραφών βραχιολιών εισόδου άμεσα παραδοτέων με το χαρακτηριστικό λογότυπο του καθενός . Τα έχουμε ονομάσει καλοτάξιδα γιατί είναι τα βραχιολάκια που ταξιδεύουν σε ολόκληρο τον κόσμο κουβαλώντας τις όμορφες Καλοκαιρινές αναμνήσεις τους.