Εσύ κάνεις online αγορές;

LIKE US ON FACEBOOK

Τόσα χρόνια είχες συνηθίσει να πηγαίνεις για ψώνια με γεμάτο πορτοφόλι, το οποίο μέχρι το τέλος της ημέρας το πορτοφόλι βέβαια έχει αδειάσει. Καθώς περνούσαν τα χρόνια, άρχισαν να εμφανίζονται οι αγορές μέσω διαδικτύου. Αν και οι αγορές αυτές είναι πιο εύκολες γιατί δεν χρειαζεται να κουνηθείς από το σπίτι και να μην υποστείς όλο το σπρώξιμο και την πολυκοσμία των μεγάλων εμπορικών, πάντα σκεφτόσουν πόσο ασφαλείς είναι αυτές αγορές.

Πλέον αυτή η φοβία έχει  ξεπεραστεί σύμφωνα με έρευνα που έκανε το British Retail Consortium. Το 1/3 των ανθρώπων επιλέγουν τις online αγορές για να αγοράσουν οτιδήποτε. Οι καταναλωτές πλέον αγοράζουν μέσω διαδικτύου ρούχα, ηλεκτρικές συσκευές, έπιπλά μέχρι και τρόφιμα από το σούπερ μάρκετ. Συγκεκριμένα τον τελευταίο χρόνο, οι online αγορές έχουν αυξηθεί κατά 12%. Και για να μιλήσουμε και για πρόσφατα δεδομένα, φέτος την Black Friday, ημέρα με τις μεγαλύτερες προσφορές στα καταστήματα στην Αγγλία, πάνω από 8.000.000. δαπανήθηκαν σε online αγορές.

Οι ερευνητές δηλώνουν ότι η αύξηση των onlne αγορών συμβαίνει γιατί τα online καταστήματα έχουν καλύτερες προσφορές. Οι καταναλωτές μπορούν να βρουν τα προϊόντα που θέλουν σε πολύ χαμηλότερες τιμές. Ένας άλλος λόγος ότι όπως είπαμε στην αρχή πολλοί δεν θέλουν να πάνε για ψώνια  για μην υποστούν την πολυκοσμία των μεγάλων εμπορικών. Νιώθουν ότι η διαδικασία αυτή  τους κουράζει και θέλουν τη μέρα που έχουν ελεύθερο χρόνο να την περάσουν πιο ξεκούραστα.

Σύμφωνα με αυτή την έρευνα, η μεγάλη ζήτηση για ιντερνετικές αγορές κάνει τα περισσότερα sites για αγορές να κολλάνε ή και “να πέφτουν” για λίγη ώρα. Βέβαια οι πολλές αγορές μεγαλώνουν το χρόνο αναμονής για να παραλάβουν οι καταναλωτές αυτά που αγόρασαν. Οι έμποροι λιανικής πώλησης αγωνίζονται  ώστε να παραδώσουν όσο πιο γρήγορα γίνεται τις παραγγελίες τους. Έτσι δημιουργείται ένας άτυπος ανταγωνισμός για το ποιος θα είναι ο πιο γρήγορος.

Όμως το μεγαλύτερο πρόβλημα είναι αυτό της υψηλής επισκεψιμότητας που κάνει τα sites να μην λειτουργούν σωστά. Ο David McCorquodale, ο επικεφαλής της λιανικής της KPMG, δήλωσε: ” Οι online παραγγελίες φέτος τον Νοέμβριο έσπασαν κάθε ρεκόρ. Το τεράστιο βάρος της καταναλωτικής ζήτησης προκάλεσε ορισμένες ιστοσελίδες να “λυγίσουν” κάτω από αυτή την πίεση. Περιμένουμε ότι φέτος τα Χριστούγεννα θα συμβεί κάτι αντίστοιχο και για αυτό πρέπει να είμαστε προετοιμασμένοι”.




Copyright © iPop 2012 - 2020 | All rights reserved