Σχέδια για αναβάθμιση της εμπειρίας του ταξιδιού με τρένο φαίνεται πως έχει η ΤΡΑΙΝΟΣΕ, σύμφωνα με όσα ανακοίνωσε η διοίκηση της εταιρείας με αφορμή τη συμμετοχή της στη ΔΕΘ.

Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ, λοιπόν, εξετάζει τη δημιουργία «έξυπνου εισιτηρίου», το οποίο θα είναι ονομαστικό και θα εκδίδεται άμεσα.

Επιπλέον, μέσα στο επόμενο διάστημα η εταιρεία θα δώσει τη δυνατότητα πληρωμής των εισιτηρίων με χρεωστική ή πιστωτική κάρτα, αφού θα προσθέσει στα φυσικά σημεία πώλησης τερματικά POS.

Η εταιρεία θα δημιουργήσει ακόμα το club φίλων της ΤΡΑΙΝΟΣΕ. Μέσω του club φίλων, τα μέλη θα έχουν πρόσβαση σε προσφορές.

Σύντομα θα γίνει μάλιστα και η εισαγωγή του προγράμματος επιβράβευσης πελατών miles & bonus, το οποίο θα λειτουργεί κατ’ αντίστοιχο τρόπο με εκείνο των αεροπορικών εταιρειών.

Αναβάθμιση θα γίνει όμως και στις υπηρεσίες του τρένου (ανανέωση κυλικείων, παροχή βελτιωμένου σήματος κινητής τηλεφωνίας), ενώ θα δίνεται και η δυνατότητα μεταφοράς του αυτοκινήτου των επιβατών εταξύ Αθήνας και Θεσσαλονίκης.

Τέλος, η διοίκηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ υπενθύμισε τις υπηρεσίες που προσφέρουν η κάρτα Intercity 6+1, τα εισιτήρια πολλαπλών διαδρομών, η κάρτα τρίτης ηλικίας και η οικογενειακή και το πρόγραμμα εκπτώσεων για παιδιά, φοιτητές, νέους και ομάδες άνω των έξι ατόμων.