Όλοι έχουμε καταθλιπτικές μέρες που χάνουμε την ελπίδα μας και κάνουμε καταστροφικές σκέψεις ότι η ζωή δεν έχει νόημα. Σ’ αυτές τις στιγμές, οι συγγραφείς Esther και Jerry Hicks προτείνουν να πάρουμε ένα φύλλο χαρτιού και ένα στυλό και να δοκιμάσουμε τη μέθοδο Focus-Wheel. Σταμάτα ό,τι κάνεις και δοκίμασε τη μέθοδο, στο κάτω κάτω τι έχεις να χάσεις;

  1. Αρχικά, σχεδίασε έναν μεγάλο κύκλο στο φύλλο χαρτιού. Στη συνέχεια, κάνε έναν μικρότερο κύκλο στο κέντρο του μεγάλου κύκλου.
  2. Κάθισε πίσω, χαλάρωσε και κοίταξε προσεκτικά τον μικρό κύκλο. Επικεντρώσου σ’ αυτόν.
  3. Τώρα κλείσε τα μάτια σου για μια στιγμή και στρέψε την προσοχή σου στα γεγονότα που σου προκάλεσαν τα αρνητικά συναισθήματα. Καθόρισε τι ακριβώς δεν θέλεις να κάνεις ή να ξαναζήσεις.
  4. Τώρα ήρθε η στιγμή να πεις στον εαυτό σου: «Σίγουρα ξέρω τι δεν θέλω. Τι θέλω, λοιπόν;».
  5. Προσπάθησε να προσδιορίσεις με σαφήνεια τι θέλεις. Διατύπωσε την επιθυμία σου σε μια σύντομη πρόταση και γράψτην στον μικρό κύκλο. Θα είναι το κέντρο του Focus-Wheel σου.
  6. Έξω από την περίμετρο του μικρού κύκλου, γράψε τις σκέψεις σου για το στόχο σου, τα αποτελέσματα του επιτεύγματός σου και τα πράγματα που σου αρέσουν. Κράτησέ τα στην περίμετρο του μεγάλου κύκλου.
  7. Ξεκίνα στις 12 το βράδυ και γράψε δεξιόστροφα τα πράγματα που θα σε κάνουν να επιτύχεις τον στόχο σου και θέλεις να κάνεις.

καταγραφή στόχων

Η μέθοδος Focus-Wheel είναι τόσο αποτελεσματική επειδή έχεις ήδη επιλέξει συνειδητά όσα γράφεις. Αντιπροσωπεύουν τις πεποιθήσεις που πάντα θεωρείς σωστές για τον εαυτό σου και ταιριάζουν με τις επιθυμίες σου.

Εστιάζοντας στο στόχο στο κέντρο του τροχού, θα βρεις όλο και περισσότερες αποδείξεις ότι όλες οι προθέσεις σου μπορούν να γίνουν πραγματικότητα. Μπορείς να επιτύχεις ό, τι θέλεις, απλά να κάνεις το πρώτο βήμα!

Photos: Brightside