Διαστάσεις “ναυμαχίας” φαίνεται να παίρνει το ζήτημα της ιδιωτικοποίησης του ΟΛΠ στην κινεζική πολυεθνική εταιρεία της COSCO. Ο υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής Θοδωρής Δρίτσας σχολιάζει σχετικά πως “δύσκολα μπορεί κάποιος να πει πια ότι ανήκει στο Δημόσιο ο ΟΛΠ”.

Λίγο μετά την ανακοίνωση της αποδοχής της βελτιωμένης προσφοράς της COSCO από το ΤΑΙΠΕΔ, για την ιδιωτικοποίηση του ΟΛΠ, στα 368,5 εκατ. ευρώ. αντιδράσεις σημειώνονται από τον ίδιο τον υπουργό Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής Θοδωρή Δρίτσα.

Συγκεκριμένα, κατά τη διάρκεια της συνάντησης του κ.Δρίτσα με την ΠΝΟ, ο Υπουργός, αναφερόμενος στον ΟΛΠ υπογράμμισε πως “δεν φθάνει η τωρινή νομική του μορφή, καθώς δύσκολα μπορεί να πει κάποιος ότι ανήκει στο Δημόσιο”, ενώ ταυτόχρονα δήλωσε πως “υπάρχουν πολλοί σοβαρότεροι όροι για να είναι μια παραγωγική διαδικασία ενταγμένη στο δημόσιο συμφέρον για την εξυπηρέτηση του κοινωνικού συνόλου”.

Συγκεκριμένα, σύμφωνα με τις δηλώσεις του κ.Δρίτσα:

Παρά το γεγονός ότι ο ΟΛΠ ανήκε έως τώρα στο κράτος, λειτουργούσε με κριτήρια της αγοράς και κερδοφορίας και με κανόνες που δεν συνεπάγονται πάντα το κοινωνικό όφελος. Αυτό δεν σημαίνει ότι η ιδιωτικοποίηση δεν αλλάζει δραστικά τα πράγματα

Παράλληλα ο Υπουργός Ναυτιλίας, τόνισε πως συνεχίζει να ζητά στοιχεία από το ΤΑΙΠΕΔ, για τον ΟΛΠ, εστιάζοντας ταυτόχρονα στη διασφάλιση των εργαζομένων σύμφωνα με τους διεθνείς κανόνες που ισχύουν σε όλα τα ευρωπαϊκά λιμάνια.

Σύμφωνα με τον κ.Δρίτσα:

Για να έχουμε προοπτική, δεν μπορούμε να είμαστε απαθείς μπροστά σε πραγματικότητες τις οποίες θα πρέπει να αλλάξουμε προς άλλες κατευθύνσεις