Κατά τη διάρκεια κάθε άσκησης γυμανστικής δεν θα έχεις τα ίδια τέλει επίπεδα ενέργειας. Μπορείς όμως, να το ελέγξεις.
Αν αναρωτιέσαι που κρύφτηκαν οι ενδορφίνες σου, τότε δες τι πρέπει να κάνεις και σταμάτα να βρίζεις!

Μείνε ενυδατωμένος

Ο νούμερο ένα κανόνας είναι να είσαι ενυδατωμένος. Πιες αρκετό νερό πριν ξεκινήσεις την προπόνηση αλλά και κατά τη διάρκεια και μετά απ’ αυτήν. Η αφυδάτωση προκαλεί κόπωση, λιποθυμία και ζάλη.

Άνδρας γυμναστική

Μην το παρακάνεις

Δεν χρειάζεται να γυμνάζεσαι πολλές ώρες για να έχεις καλύτερο αποτέλεσμα. Στην πραγματικότητα πρέπει να γυμνάζεσαι “έξυπνα” και να έχεις ένα πλάνο. Το ιδανικό είναι ένα μείγμα ασκήσεων υψηλότερων και χαμηλότερων εντάσεων. Δηλαδή, σύντομες εκρήξεις διατηρώντας όμως τον ρυθμό της καρδιάς σου. Έτσι δεν θα νιώθεις εξαντλημένος και θα μπορείς να συνεχίσεις.

Καλύτερα πρωί- πρωί με την αυγούλα

Αν το πρόγραμμα σου το επιτρέπει, δοκίμασε να κάνεις γυμναστική νωρίς το πρωί. Μπορεί να μη νιώθεις τόσο κουρασμένος, όπως μετά από μια δύσκολη μέρα στη δουλειά. Ίσως έχεις περισσότερη ενέργεια μόλις ξυπνήσεις!

Πιες καφέ

Η καφεΐνη όχι μόνο θα σε βοηθήσει να κάψεις περισσότερες θερμίδες κατά τη διάρκεια της άσκησης, αλλά θα σου δώσει και την ενέργεια που χρειάζεσαι.

Απόλαυσέ το!

Είναι πολύ σημαντικό ν’ απολαμβάνεις τις ασκήσεις που κάνεις! Επέλεξε τις αγαπημένες σου ασκήσεις και τα αγαπημένα σου προγράμματα, υπάρχουν άλλωστε τόσα πολλά! Αν αγαπάς την άσκηση που κάνεις, θα έχεις περισσότερη ενέργεια και πιθανότατα δεν θα την εγκαταλείψεις μετά από λίγο καιρό επειδή απλά βαρέθηκες.

Πάρε μια μέρα ρεπό απ’ το γυμναστήριο

Η ξεκούραση, η αποκατάσταση και η σωστή φροντίδα του σώματος είναι υψίστης σημασίας για τη διατήρηση της ενέργειας όχι μόνο κατά τη διάρκεια της προπόνησης αλλά για ν’ αναταπεξέλθεις καθ’ όλη τη διάρκεια της εβδομάδας. Τουλάχιστον μια μέρα ανάπαυσης την εβδομάδα είναι επιτακτική για την πρόληψη της εξουθένωσης.

Πρέπει να ακούς το σώμα σου και να πηγαίνει με τη δική του ροή.