970×250 Desktop

17 μυστικά που θα κάνουν πιο αποτελεσματική την γυμναστική σου

LIKE US ON FACEBOOK

Έφτασες στο σημείο που δεν πάει άλλο. Τόσο καιρό το απέφευγες, όμως πλέον είσαι στο ground zero. Είναι Φεβρουάριος και δεν έχεις σκοπό να περιμένεις πάλι μέχρι τελευταία στιγμή για να προσέξεις εν όψει καλοκαιριού το σώμα σου. Άσε που πλέον δεν είναι ζήτημα να δείχνεις ωραία στην παραλία για να σε μπανίσει κάποιος. Είναι θέμα ότι δεν σου αρέσει το σώμα σου έτσι και θέλεις να το αλλάξεις. Βάλε ότι είσαι και υπέρμαχος του αρχαιοελληνικού Νους υγιής εν σώματι υγιεί. Πήρες την απόφαση να λιώσεις αυτό το διάστημα στην γυμναστική και σιγά σιγά να σου γίνει έξη. Δεν θα πέσεις όμως με τα μούτρα. Σου έχω 16 μικρά tips που θα βελτιώσουν την λειτουργία του οργανισμού σου, άρα θα κάνουν πιο αποτελεσματική την προσπάθεια σου.

1.Φτιάξε πρόγραμμα και ΤΗΡΗΣΕ ΤΟ. Καταλαβαίνεις ότι τα κεφαλαία δεν μπήκαν τυχαία. Ο οργανισμός δημιουργεί μνήμη. Αν για παράδειγμα τρέχεις κάθε απόγευμα στις 6, φρόντισε κάθε μέρα να τρέχεις στην ίδια ώρα. Έτσι θα προσαρμόσει τις λειτουργίες του ώστε να έχεις αντοχή σε εκείνη την ώρα. Αν δεν μπορέσεις μην το κάνεις το επόμενο πρωί.

2.Βάλε μικρούς στόχους. Δεν γίνεται από εκεί που δεν έτρεχες καθόλου να θες να βγάλεις τα 5 χιλιόμετρα στο χαλαρό. Από το μηδέν δεν πάνε στο 10. Πέρασε πρώτα από το 2. Τρέξε 2,5 χλμ. Και θέτε στόχους στην διαδρομή. Τύπου πρώτα μέχρι το δέντρο, μετά τον κάδο, μετά εκείνο το σκύλο. Έτσι ο εγκέφαλος θα ενημερώνει τον οργανισμό ότι τελειώνει αποστολές. Όχι ότι συνεχίζει μια μεγάλη. Άρα η κούραση μετατίθεται για αργότερα.

3. Στόχευσε με τα βάρη. Για μεγαλύτερη πίεση σε συγκεκριμένο σημείο του σώματος, οι ασκήσεις με βαράκια έχουν πάντα καλύτερο αποτέλεσμα.

d4710d2c12f4942fe94b1255dbe53f5c2a2cffaa26d38d22cda79df5eacf59a4

… Διάβασε περισσότερα …

Copyright © iPop 2012 - 2017 | All rights reserved