Είσαι μέσα στα νεύρα, το άγχος και δεν μπορείς αν συγκεντρωθείς με τίποτα; Οι περισσότεροι άνθρωποι θα σου προτείνουν να κάνεις διαλογισμό. Εάν, όμως, είσαι υπερβολικά ανήσυχος για να καθίσεις στο πάτωμα σταυροπόδι και να σκεφτείς το νόημα της ζωής, υπάρχει και άλλος τρόπος!

  • Πήγαινε μια βόλτα

Πρόκειται για έναν συνηθισμένο, αλλά πολύ αποτελεσματικό τρόπο για να ηρεμήσεις. Απομακρύνσου από το γραφείο, πάρε μια βαθιά ανάσα και χαλάρωσε.

  • Ασχολήσου με την τέχνη

Αν το χέρι σου «πιάνει», βρες λίγο ελεύθερο χρόνο γα να δημιουργήσεις. Έτσι, θα βοηθήσεις το μυαλό σου να ξεφύγει, θα εστιάσεις την προσοχή σου σε μια δημιουργική δραστηριότητα και κατά αυτόν τον τρόπο θα ηρεμήσει το νευρικό σου σύστημα.

  • Χρησιμοποίησε τη φωνή σου

Όταν το άγχος σε καταλαμβάνει, δοκίμασε να τραγουδήσεις δυνατά! Ακούγοντας την φωνή σου θα ανακουφιστείς, το τραγούδι θα αλλάξει τη διάθεσή σου και θα ρυθμίσεις την αναπνοή σου.

τραγουδάω

  • Ξεκίνα να γράφεις

Γράφοντας τις σκέψεις σου είναι ένας αποτελεσματικός τρόπος να κατανοήσεις τα συναισθήματά σου και από αυτά προέρχονται. Πριν πέσεις για ύπνο ή όποτε δεν αισθάνεσαι καλά, πάρε χαρτί και στυλό και γράψε!

  • Τεντώσου

Έχουμε την τάση να “αποθηκεύουμε” την ένταση στο σώμα μας ως φυσική εκδήλωση της αναταραχής που νιώθουμε. Τεντώνοντας κάθε φορά το σώμα μας αποδεσμεύουμε γαλατικό οξύ και την ένταση από τους μύες μας, καθώς και την ψυχική μας ένταση.

Εισπνοή, εκπνοή και όλα περνάνε!