Άλλαξε την πρωινή σου ρουτίνα αν θες να χάσεις βάρος

LIKE US ON FACEBOOK

Υπάρχουν μερικές μικρές, καθημερινές συνήθειες που κάνεις το πρωί, οι οποίες σου προσθέτουν βάρος χωρίς να το αντιληφθείς. 

Διάβασε παρακάτω τα συχνότερα λάθη που κάνεις όταν ξυπνάς και δες πως μπορείς να τα διορθώσεις.

Κοιμάσαι παραπάνω από όσο θα έπρεπε

Έρευνες δείχνουν ότι όσο πιο πολύ κοιμάσαι τόσο επιβαρύνεις την υγεία σου. Συγκεκριμένα, αν κοιμάσαι περισσότερο από 10 ώρες αυξάνεται ο κίνδυνος να έχεις υψηλότερο Δείκτη Μάζας Σώματος από αυτούς που κοιμούνται από επτά έως και εννέα ώρες. Γι΄αυτό σταμάτα να χουζουρεύεις με τις ώρες…

Ετοιμάζεσαι στο σκοτάδι

Οι άνθρωποι που ετοιμάζονται με το φως του ηλίου έχουν χαμηλότερο ΔΜΣ ανεξάρτητα από την ποσότητα του φαγητού που καταναλώνουν. Σύμφωνα με την μελέτη, μόνο 20 με 30 λεπτά φυσικού φωτός είναι αρκετά για να επηρεάσει τον ΔΜΣ. Αυτό οφείλεται στο γεγονός ότι το σώμα συγχρονίζει το εσωτερικό ρολόι – συμπεριλαμβανομένου του μεταβολισμού χρησιμοποιώντας το φυσικό φως. Άνοιξε τα παντζούρια και ετοιμάσου!

Δεν φτιάχνεις το κρεβάτι σου το πρωί

Μια σχετική έρευνα διαπίστωσε πως όσοι φτιάχνουν το κρεβάτι τους το πρωί έχουν 19% μεγαλύτερη πιθανότητα να έχουν έναν καλό ύπνο από εκείνους που δεν το φτιάχνουν. Μάλιστα, αυτή η συνήθεια μπορεί να προκαλέσει και άλλες καλές συμπεριφορές, όπως η προετοιμασία ενός υγιεινού γεύματος. Θα σου πάρει μόλις 2 λεπτά οπότε μάλλον αξίζει τον κόπο.

φτιάχνω το κρεβάτι

Παραλείπεις το ζύγισμα

Αυτοί που ζυγίζονται καθημερινά είναι πιο πιθανό να χάσουν βάρος και να το συντηρήσουν. Και η καλύτερη ώρα για να ζυγιστείς είναι το πρωί, όταν το βάρος σου βρίσκεται στο χαμηλότερο επίπεδο. Όχι μόνο η μέτρηση θα είναι πιο ασφαλής αλλά θα μπορείς να κάνεις και τις ανάλογες προσαρμογές στο πρόγραμμά σου αν ο αριθμός είναι λίγο μεγαλύτερος από τον αναμενόμενο. Δεν χρειάζεται να σου γίνει εμμονή, μια φορά την ημέρα είναι αρκετή.

Αμελείς το πρωινό σου γεύμα

Είναι ένα από τα σημαντικότερα γεύματα της ημέρας. Θα σου δώσει την απαραίτητη ενέργεια, δεν θα είσαι όλη μέρα νηστικός και το βράδυ θα φας λιγότερο. Βάλε το ξυπνητήρι σου δέκα λεπτά νωρίτερα και ετοίμασε το πρωινό σου.

Photo: UNSPLASH
Copyright © iPop 2012 - 2017 | All rights reserved