Είμαστε όλοι ένοχοι για τη βραδινή επιδρομή στο ψυγείο μας τα μεσάνυχτα, αλλά σίγουρα είναι καλύτερα να επιστρέφουμε στο κρεβάτι μας και να αφήνουμε την πείνα μας κατακλύσει μέχρι το πρωί.

Το φαγητό αργά τη νύχτα  μπορεί να προκαλέσει αύξηση βάρους και να αυξήσει τα επίπεδα ινσουλίνης και χοληστερόλης πολύ περισσότερο σε σύγκριση με την κατανάλωση φαγητού μέσα την ημέρα, σύμφωνα με νέα έρευνα.

Η καθυστερημένη κατανάλωση φαγητού αργά το βράδυ μπορεί επίσης να επηρεάσει αρνητικά τους ορμονικούς δείκτες που εμπλέκονται με τις καρδιακές παθήσεις και τον διαβήτη, καθώς και τον μεταβολισμό του λίπους.

μειώσεις την όρεξη σου για φαγητό

Τα ευρήματα προέρχονται από μελέτη η οποία διεξήχθη από ερευνητές της Ιατρικής Σχολής του Perelman στο Πανεπιστήμιο της Πενσυλβανίας, οι οποίοι παρακολούθησαν εννέα ενήλικες καθώς άλλαζαν τις διατροφικές τους συνήθειες.

Οι συμμετέχοντες έτρωγαν μεταξύ 8 π.μ. και 7 μ.μ. για οκτώ εβδομάδες και εν συνεχεία μεταξύ 12 μ.μ. και 11 μ.μ. Οι συνήθειες του ύπνου τους παρέμειναν ίδιες όλο το διάστημα.

όρεξη σου για φαγητό

Οι ερευνητές διαπίστωσαν ακόμα ότι η κατανάλωση φαγητού μέσα στην ημέρα μπορεί φυσικά να βοηθήσει την πρόληψη της υπερκατανάλωσης αργότερα το βράδυ.

Το να τρώτε νωρίτερα μέσα στην ημέρα μπορεί να βοηθήσει στην πρόληψη “επιζήμιων χρόνιων επιπτώσεων στην υγεία”, κατέληξαν οι ερευνητές.