Είναι πολυάσχολοι, αλλά πολύ αποτελεσματικοί. Είτε η δουλειά σου είναι τόσο απαιτητική όσο η δική τους είτε όχι, υπάρχουν κολπάκια που μπορείς να κάνεις καθημερινή πρακτική ώστε να ξεκινάς τη μέρα σου με τις καλύτερες προδιαγραφές. «Κλέψαμε» ατάκες και τις μοιραζόμαστε μαζί σας για να εμπνευστείτε.

  1. Πες ευχαριστώΚάθε πρωί, σκέφτομαι ένα λόγο για τον οποίο είμαι ευγνώμων. Ξεκινώντας τη μέρα σου με μια θετική σκέψη και θυμίζοντας στον εαυτό σου τα καλά που έχεις στη ζωή, αποκτάς προοπτική για όλη τη μέρα, σε περίπτωση που προκύψει κάτι δυσάρεστο.
  2. Βάλε προτεραιότητεςΓια να έχω μια παραγωγική ημέρα, ξεκινάω κάθε πρωί, γράφοντας τις 3 βασικές μου προτεραιότητες ή τις βασικές δουλειές της ημέρας. Έπειτα φροντίζω να τις βάλω οπωσδήποτε στο πρόγραμμά μου, ώστε να διασφαλίσω ότι θα γίνουν. Η διαδικασία παίρνει μερικά δευτερόλεπτα και ξέρω ότι η ημέρα μου θα είναι παραγωγική.
  3. ΓυμνάσουΈχω υποσχεθεί στον εαυτό μου να γυμνάζομαι κάθε πρωί 45 λεπτά πριν κάνω οτιδήποτε άλλο. Μέσα από την άσκηση, αρχίζω τη μέρα μου ανανεωμένος και έτοιμος να αναλάβω τις καθημερινές προκλήσεις. Έτσι, παραμένω υγιής για να μπορώ να δουλεύω πολλές ώρες και διατηρώ θετική σκέψη όταν παρουσιαστεί κάποιο εμπόδιο.
  4. Ξεκίνα νωρίτεραΜια μέρα ξύπνησα 6 το πρωί για να μιλήσω με κάποιον πελάτη στο εξωτερικό. Το τηλεφώνημα κράτησε μόνο 20 λεπτά και είχα στη διάθεσή μου 2,5 ώρες μέχρι να έρθουν οι υπάλληλοί μου. Κατάφερα να κάνω περισσότερα σε εκείνο το χρονικό διάστημα από όσα κάνω στο 8ωρο πρόγραμμά μου με το γραφείο γεμάτο προσωπικό. Η παραγωγικότητά μου έπεφτε όσο έφτανε το υπόλοιπο προσωπικό. Πλέον δουλεύω 6:30 το πρωί με 4:30 το απόγευμα.
  5. Κάνε διαλογισμό για 5 λεπτάΞεκινάω κάθε μέρα με 5 λεπτά διαλογισμού και ασκήσεις αναπνοής. Αυτό μου επιτρέπει να επικεντρωθώ απόλυτα στο σκοπό μου και να ανταξεπέλθω στη μέρα. Αυτή η πρακτική μου δίνει την ισορροπία που χρειάζομαι μέσα στη μέρα.