Τεχνικές για να ζεις και να απολαμβάνεις την κάθε στιγμή

LIKE US ON FACEBOOK

Η ενσυνειδητότητα , το να έχουμε δηλαδή την επίγνωση των συναισθημάτων, των σκέψεων των αισθήσεων, των επιθυμιών και των προθέσεων μας κάθε στιγμή, είναι από τις λίγες διαχρονικές τεχνικές που όσοι αιώνες και αν περάσουν θα μας βοηθά πάντα στο να μην είμαστε αγχωμένοι και να έχουμε περισσότερη ενέργεια και αποδοτικότητα  σε ότι κάνουμε καθημερινά.

Οι προσεγγίσεις της ενσυνειδητότητας στη ψυχοθεραπεία έχουν υιοθετηθεί από ειδικούς του χώρου σε όλον τον κόσμο, καθώς έχει αποδειχτεί επιστημονικά πως αποτελεί ένα μεγάλο εφόδια για την ψυχική υγεία και την ψυχική ισορροπία.

Μια στιγμή απόλυτης επίγνωσης είναι μια στιγμή τέλειας ελευθερίας και φώτισης.

 

Manjushri-ο Βούδας της Σοφίας

 

Οι ρυθμοί ζωής, μας εξαντλούν τόσο ψυχικά όσο και σωματικά καθημερινά, με αποτέλεσμα να μην μπορούμε να χαρούμε μια μοναδική στιγμή που στο δικό μας μυαλό αξίζει να τη «ρουφήξουμε» όλη.

Αυτό μπορούμε να το αποφύγουμε όμως με την ενσυνειδητότητα.  Όσο δύσκολη λέξη και αν ακούγεται, άλλο τόσο εύκολη είναι στο να την επιτύχεις στο να την εφαρμόζεις στην καθημερινή σου ζωή. Διάβασε από κάτω κάποιους απλούς τρόπους, που αν τους εφαρμόσεις την καθημερινή σου ζωή θα αρχίσεις να απολαμβάνεις την κάθε στιγμή, θα έχεις λιγότερο άγχος και καλύτερη ψυχική υγεία.

Αναστέναξε:

Συχνά, όταν έρχεσαι αντιμέτωπη με μια κρίση άγχους η φυσική σου αντίδραση είναι να εισπνέεις και να εκπνέεις γρήγορα, καθώς έχεις ανεβάσει παλμούς. Ο αναστεναγμός βοηθάει περισσότερο από όσο φαντάζεσαι σε αυτές τις στιγμές, καθώς θα σε βοηθήσει να χαλαρώσεις και να επαναφέρεις την αναπνοή σου σε φυσιολογική κατάσταση. Ο αναστεναγμός αν προέρχεται και φυσικά βοηθάει στο να επιτύχεις την ενσυνειδητότητα που τόσο πολύ χρειάζεσαι, η οποία με τη σειρά της βοηθά στην επίγνωση του πως λειτουργεί η αναπνοή σου.

Δοκίμασε να εξασκηθείς στην καλλιγραφία:

Η τέχνη της καλλιγραφίας είναι γνωστό πως είναι πολύ καλή πρακτική για είσαι συγκεντρωμένη και να μην σου αποσπάται η προσοχή σε κακές σκέψεις που θα σε επηρεάσουν. Οι καλλιγράφοι έχουν πολύ ανεπτυγμένη την αίσθηση της συγκέντρωσης. Αν τώρα εκνευρίζεσαι με την καλλιγραφία, μπορείς είτε να ακούσεις μουσική που να σε χαλαρώνει ή να ασχοληθείς και λίγο με τον κήπος σου ή τις γλάστρες σου.

Πλύνε τα πιάτα:

Οι μικροδουλειές του σπιτιού και ειδικά το πλύσιμο των πιάτων μπορεί να ακούγονται εντελώς απωθητικές, όμως θα εντυπωσιαστείς με το πόσο σε ηρεμούν. Άσε το νερό με τη σαπουνάδα να κυλίσει στα χέρια σου και μύρισε το άρωμα από το σαπούνι.

Πάτα στο έδαφος:

Ένας από τους πιο απλούς τρόπους για να επικεντρωθείς στη δουλειά σου όταν το μυαλό σου «ταξιδεύει» μετά από μια σύσκεψη ή ένα τηλεφώνημα, είναι να σκεφτείς την αίσθηση που έχουν τα πόδια σου όταν πατούν στο έδαφος. Δεν το πιστεύεις; Δοκίμασέ το!

Περπάτα:

Περπάτησε όσο μπορείς σε κάποιο αγαπημένο σου μέρος χωρίς να κάνει βέβαια το γύρο της πόλη ούτε να είσαι με το ρολόι στο χέρι. Περπάτα και άσε το μυαλό σου να αδειάσει.

Ανέπτυξε μια 15λεπτη καθημερινή ρουτίνα με κάτι που σε ευχαριστεί:

Βάλε στόχο να ακούς μουσική 15 λεπτά το πρωί, πριν φύγεις για τη δουλειά ή πίνε ένα τονωτικό ρόφημα κάνοντας διάλλειμα ίσης ώρας κάποια στιγμή μέσα στην ημέρα σου. Αν εξελίξεις αυτό το ευχάριστο 15λεπτο σε καθημερινή ρουτίνα θα αναπτύξεις κι ένα έντονο συναίσθημα ενσυνειδητότητας. Θα έχεις να περιμένεις κάτι ευχάριστο κάθε ημέρα και δεν θα σκέφτεσαι πράγματα που σου αποσπούν την προσοχή.

Copyright © iPop 2012 - 2017 | All rights reserved