Ανήκεις στην κατηγορία των ανθρώπων που δεν μπορούν να ηρεμήσουν; Τσιτώνεσαι με το παραμικρό και ξεσπάς συνεχώς σε ανθρώπους που δε σου φταίνε; Δεν είναι κάτι σπάνιο ούτε ασυνήθιστο και μάλιστα υπάρχουν απλές τεχνικές για να αποβάλλεις τα νεύρα σου!

Η πίεση κατά τη διάρκεια της μέρας , το άγχος της δουλειάς και οι αυξημένοι ρυθμοί της καθημερινότητας σίγουρα δεν είναι με το μέρος σου. Οκ, συμφωνούμε ότι ο θυμός είναι φυσιολογικό συναίσθημα, αλλά πριν φτάσεις στο σημείο να βγάλεις καπνούς από τα αυτιά ή να ακούσουν τα ουρλιαχτά σου οι γείτονες, σου έχουμε εύκολες και χρήσιμες συμβουλές για να χαλαρώσεις για να μην τρελαθείς.

Πάρε βαθιές ανάσες

Αποτελεί μια από τις πιο κλασικές ασκήσεις ελέγχου των νεύρων. Η έντονη εισπνοή και εκπνοή και το οξυγόνο που θα μπει στα πνευμόνια σου, θα σε ηρεμήσουν και θα σε κάνουν να δεις με άλλο μάτι την κατάσταση.

Τρέξε κάνει καλό

Από το να κάθεσαι σε ένα κλειστό χώρο και να πολεμάς με τον ίδιο σου τον εαυτό, καλό θα ήταν να ξεφύγεις για λίγο. Βάλε φόρμα και αθλητικά και τρέξε θα ηρεμήσει και θα ταξιδέψει το μυαλό σου.

Σταμάτα τους καφέδες

Οι καφέδες δεν κάνουν καλό στην κατάσταση σου, η καφεΐνη λειτουργεί αρνητικά στον οργανισμό σου και αυξάνει την ένταση της σκέψης σου, προσπάθησε να αντικαταστήσεις τους καφέδες με τσάι και ροφήματα από ηρεμιστικά βότανα.

Μέτρα μέχρι το δέκα

Πριν κάνεις το μεγάλο «μπαμ» και οι λέξεις – βρισιές βγουν σαν χείμαρρος από το στόμα σου, περίμενε… και ξεκίνα να μετράς, ανασυγκρότησε τις σκέψεις σου και μη βιάζεσαι να φωνάξεις.