Μετά από ένα Σαββατοκύριακο, έντονων καλοκαιρινών ρυθμών, με τη χώρα να σώζεται και τις  εκλογές να ολοκληρώνονται, μπορούμε άνετα να σου μιλήσουμε για την δική σου, χαλάρωση και ηρεμία. Όταν λοιπόν, μιλάμε για ηρεμία και χαλάρωση φυσικά αυτομάτως το μυαλό μας έρχεται το κρεβάτι και ο ύπνος.

Ξέρεις όμως πόσες ώρες ύπνου, χρειάζεται ο οργανισμός σου, για να κρατηθεί υγιής και ξεκούραστος; Ξέρουμε, ανήκεις και εσύ στην κατηγορία, των ατόμων, που θα μπορούσαν να κάθονται ξαπλωμένα στο κρεβάτι με κλειστά τα μάτια και να χάνονται ατελείωτες, ώρες στην αγκαλιά του Μορφέα.

Πίστεψε μας όμως, δεν χρειάζεται υπερβολή σε τίποτα, ακόμα και στον ύπνο, δεν χρειάζεσαι ποσότητα αλλά ποιότητα, για να είσαι ευτυχισμένος-η, καθώς η ευτυχία συνδέεται με τον καλό ύπνο, όπως σου έχουμε ξαναπεί. Ο οργανισμός του καθενός όμως, έχει το δικό του, προσωπικό πρόγραμμα ακόμα και στον ύπνο για να παραμένεις  ζωντανός, ευδιάθετος και σε θέση να ανταπεξέλθεις, στα θέλω της εποχής και της δύσκολης καθημερινότητας σου.

Έτσι, ανοίξαμε για σένα τα βιβλία, ψάξαμε έρευνες, και είμαστε σε θέση, να σου απαντήσουμε, σε όλα. Ξεκινώντας από τα βασικά, σου λέμε, ότι οι ώρες που χρειάζεται ένας φυσιολογικός οργανισμός, για να ξεκουραστεί είναι περίπου 7 την ημέρα σύμφωνα με έρευνα της Παγκόσμιου Οργανισμού Υγείας.

Συγκεκριμένα, σε έρευνα που διεξήχθη σε ενήλικες από 20-60 ετών αποδείχθηκε, ότι με τις συγκεκριμένες ώρες ύπνου, ο οργανισμός είναι σε θέση να ανακτήσει τις δυνάμεις του και να ξεκουραστεί. Βέβαια, ο αριθμός των ωρών, επηρεάζεται σαφώς και την ζωή του κάθε ατόμου αλλά και τις προσωπικές του συνήθειες.

Υπάρχουν πολλές περιπτώσεις  ανθρώπων  που ο ύπνος τους διαρκεί κάτω από το απαιτούμενο όριο, ενώ υπάρχουν και άλλοι που θεωρούν ότι αν δεν κοιμηθούν τουλάχιστον 9 ώρες δεν μπορούν να ανταπεξέλθουν στην καθημερινότητά τους.

Συμβουλή !

Θα πρέπει να σου πούμε ότι, οι καταλληλότερες ώρες ξεκούρασης είναι δώδεκα το βράδυ, με 7 το πρωί. Αυτές τις ώρες, ο ύπνος γίνεται καλύτερος και πιο ευεργετικός.