Θυμός και η διαχείριση του!

LIKE US ON FACEBOOK

Ο θυμός είναι ένα φυσιολογικό και αποδεκτό συναίσθημα όπως όλα τα άλλα. Θεωρείται, όμως, πρόβλημα τόσο για το ίδιο το άτομο όσο και για τους γύρω του όταν αποτελεί μια μόνιμη κατάσταση και εκφράζεται με λανθασμένο τρόπο.

Εάν δυσκολεύεσαι να διαχειριστείς τον θυμό σου πρέπει να συνειδητοποιήσεις:

  1. Τι ακριβώς πυροδοτεί το συναίσθημα θυμού και τις εκρήξεις οργής.
  2. Πως μπορεί να εκφράσεις την διαφορετική άποψη και τα συναισθήματα σου χωρίς ξεσπάσματα και επιθετικότητα
  3. Τις καταστρεπτικές συνέπειες για την ψυχοσωματική σου υγεία και τις σχέσεις σου

Η σωστή διαχείριση θυμού ξεκινά από την ικανότητα να επικοινωνήσεις για το τι νιώθεις και τι σκέφτεσαι, εκφράζοντας τις απόψεις σου με σεβασμό και ηρεμία.

Η βία, η μνησικακία και η εκδικητικότητα δεν έχουν ποτέ νικητές και δεν διορθώνουν καμία αδικία. Όσο και αν νομίζεις ότι προς στιγμήν νιώθεις καλύτερα, το κακό που έχει γίνει είναι μόνιμο για όλους.

Εξίσου σημαντικό είναι να συνειδητοποιήσεις ότι δεν μπορείς να αλλάξεις κανέναν άλλον παρά μόνο τον εαυτό σου και τον τρόπο που εσύ αντιδράς στα γεγονότα.

Η πεποίθηση ότι όλοι θέλουν το κακό σου η ότι οι άλλοι ευθύνονται για την ευτυχία η την δυστυχία σου , αυτόματα, παραχωρεί τον έλεγχο της ζωής σου σε κάποιον άλλον.

Το χειρότερο που μπορείς να κάνουμε είναι να αναμασάς διαρκώς παλιές αδικίες, να εστιάζεις συνεχώς στα αρνητικά και να μην αναλαμβάνεις προσωπική ευθύνη για την δική σου συμπεριφορά.

Το γέλιο , το χιούμορ, η επαφή με την φύση, η αξιολόγηση των πραγματικών προτεραιοτήτων και η αγάπη, τόσο για τον εαυτό σου όσο και για την ζωή ,δίνει μεγαλύτερο νόημα και απόλαυση στην καθημερινότητα και στην ζωή σου. Προάγει την ψυχική ισορροπία και την ευεξία του σώματος.

iator.gr Χριστίνα Βλαχοπούλου

Copyright © iPop 2012 - 2017 | All rights reserved