Όλοι γνωρίζουμε ότι η γενιά των ατόμων 18-24 ετών επικοινωνεί με διαφορετικό τρόπο με τους φίλους της από την ακριβώς προηγούμενη, αλλά τι συμβαίνει όταν αυτή ακριβώς η γενιά μπαίνει στην αγορά εργασίας;

Το LinkedIn έκανε πρόσφατα μια μελέτη για τις σχέσεις στο γραφείο, ρίχνοντας φως στο πώς οι τεχνολογικές αλλαγές επηρεάζουν την πρόσληψη και την κοινωνικοποίηση στο γραφείο.

Όπως ήταν σχεδόν αναμενόμενο, η νέα γενιά ψάχνει σε μεγάλο βαθμό φιλίες στον εργασιακό χώρο, με το 57% να λέει ότι τους κάνει πιο χαρούμενους το να έχουν φίλους στο γραφείο, το 50% ότι τους δίνει κίνητρα και το 39% ότι ενισχύει την παραγωγικότητά του. Το 45% των εργαζομένων ηλικίας 55-65 δήλωσε ότι οι φιλίες με τους συναδέλφους δεν είχαν καμία σχέση με την απόδοση στην εργασία τους.

Σε αντίθεση με τις παλαιότερες γενιές που είχαν ταμπού για τις πληροφορίες που μοιράζονταν στο γραφείο, το 67% μιλά για πράγματα όπως o μισθός, σε σύγκριση με μόνο το ένα τρίτο των ατόμων ηλικίας 49-67. Ένας στους τρεις από τα άτομα ηλικίας 18-35 έχει επίσης στείλει μήνυμα εκτός ωρών εργασίας για ένα θέμα που δεν σχετιζόταν με τη δουλειά. Πάντως, ένας στους τρεις νέους πιστεύουν ότι η κοινωνικοποίηση με τους συναδέλφους θα βοηθήσει να προωθήσουν την καριέρα τους.