«Μετά τo Κραχ στη Wall Street της δεκαετίας του 1920 υπάρχουν ενδείξεις ότι τα γένια πύκνωσαν εκ νέου. Έτσι, ίσως οι οικονομικές συνθήκες φέρουν μερίδιο ευθύνης για την πρόσφατη επιστροφή των ανδρών με γένια στη μόδα», λέει ο καθηγητής Rob Brooks από το Πανεπιστήμιο του New South Wales.

Αυτή την περίοδο μάλιστα οι επιστήμονες εξετάζουν το look μουσάτος χίπστερ στην Ελλάδα. «Όταν η οικονομία της Ελλάδας κατέρρευσε αυξήθηκαν τα γένια; Αυτό ψάχνουμε αυτή την περίοδο». Ο κ. Brooks πιστεύει ότι η μόδα οφείλεται στην οικονομική κρίση που ξεκίνησε παγκοσμίως γύρω στο 2008.

Ας μιλήσουμε για τρίχες

Σε ένα πρόσφατο πείραμα 1.453 γυναίκες και 213 άνδρες αξιολόγησαν την ελκυστικότητα ανδρών με διαφορετική τριχοφυΐα: από ξυρισμένοι, με γένια 5 ημερών, 10 ημερών και πλούσια γένια.

Ανά γκρουπ συμμετεχόντων στην έρευνα, οι επιστήμονες έδειχναν πρόσωπα στα οποία ο τύπος γενειάδας που παρουσιαζόταν ποίκιλλε. Στις περιπτώσεις που ήταν σπάνιος -π.χ. ανά 24 φωτογραφίες, 2 να ήταν ξυρισμένοι- οι συμμετέχοντες θεωρούσαν πιο ελκυστικά τα πρόσωπα.

Με λίγα λόγια, όταν τα γένια θεωρούνταν σπάνια γίνονταν ελκυστικά, όταν τα ξυρισμένα πρόσωπα θεωρούνταν σπάνια βαθμολογούνταν εκείνα με τη σειρά τους ως πιο ελκυστικά.

Συμπέρασμα: Όσο πιο πολλοί μουσάτοι κυκλοφορούν, τόσο λιγότερο ελκυστικοί γίνονται -κάτι που κάνει τους ξυρισμένους να έχουν συγκριτικό πλεονέκτημα, λένε οι επιστήμονες στο Σίδνει. Επίσης, προβλέπουν ότι όταν γεμίσουμε τρίχα θα αρχίσουμε να στρεφόμαστε προς άτριχα πρόσωπα.

«Τη δεκαετία του ’70 είχαμε τα τσιγκελωτά μουστάκια, τη δεκαετία του ’80 τα πυκνά μουστάκια, τη δεκαετία του ’90 τους καλοξυρισμένους άνδρες και τώρα τα μεγάλα πυκνά γένια είναι στην ομάδα», αναφέρουν οι επιστήμονες. Αν έχεις το δίλημμα μούσι ή μουστάκι, διάβασε και αυτό.