Αν ασχολείσαι συνεχώς με το Ίντερνετ κι έχεις ίσως μερικές παραπάνω γνώσεις από έναν απλό χρήστη του Facebook, μπορείς να βγάλεις μερικές χιλιάδες ευρώ εάν βοηθήσεις το social media στη νέα του προσπάθεια.

Ναι, ναι το Facebook σε πληρώνει για να το βοηθήσεις να κάνει μια δουλειά, η οποία είναι μια προσπάθεια αποκατάστασης της φήμης του. Με τουλάχιστον 87 εκατομμύρια χρήστες του Facebook να έχουν επηρεαστεί από την κατάχρηση δεδομένων από την Cambridge Analytica, το κοινωνικό δίκτυο προσπαθεί να καθαρίσει την εικόνα του και σου ζητάει βοήθεια!

Βοήθησε το Facebook και βγάλε 40.000 δολάρια (32.444,60 ευρώ), έτσι απλά… Περίπου!

Αυτό που σου ζητάει το Facebook είναι να το βοηθήσεις να εντοπίσει εφαρμογές που χρησιμοποιούν τα δεδομένα των χρηστών με κακόβουλο ή παράνομο τρόπο.

Πρόκειται για το νέο πρόγραμμα που ανακοινώθηκε απ’ το Facebook, με τίτλο “Data Abuse Bount”, στο πλαίσιο του οποίου δίνει αμοιβή έως 40.000 σ’ όσους το βοηθήσουν.

Πώς καταλαβαίνεις ότι μια εφαρμογή είναι κακόβουλη; Πρέπει να “πληροί” τις ακόλουθες προϋποθέσεις:

  • Να χρησιμοποιείται από περισσότερους από 10.000 χρήστες του Facebook.
  • Να υπάρχει ξεκάθαρη κακοχρησία των δεδομένων, όχι απλά συλλογή.
  • Να μην βρίσκεται ήδη στο στόχαστρο της Facebook.

Εάν σ’ ενδιαφέρει, μπορείς να διαβάσεις περισσότερες λεπτομέρειες στο site του Facebook για το πώς θα γίνεις μέρος αυτού του εγχειρήματος.

Τα βήματα για να δεις αν ο λογαριασμός σου ανήκει στη λίστα της Cambridge Analytica:

  • Βήμα 1ο: Κλικάρετε το εικονίδιο του κέντρου βοήθειας που βρίσκεται στη βασική μπάρα δεδομένων, στο άνω μέρος της οθόνης.
  • Βήμα 2ο: Επιλέξτε «κέντρο βοηθείας».
  • Βήμα 3ο: Γράψτε στην αναζήτηση που υπάρχει «Cambridge Analytica».
  • Βήμα 4ο: Επιλέξτε «πώς θα ξέρω αν τα στοιχεία μου κοινοποιήθηκαν στην Cambridge Analytica».

Αν δεν ανήκετε στη λίστα, τότε θα δείτε το εξής μήνυμα: «Ούτε εσείς, ούτε οι φίλοι σας δεν συνδέθηκαν με την Cambridge Analytica μέσω της εφαρμογής This is your digital life».

Διάβασε κι αυτό:

Σκάνδαλο Cambridge Analytica: Υποκλάπηκαν και τα δεδομένα του Ζούκερμπεργκ