H Facebook κοιτάει στα μάτια το TikTok και το ανταγωνίζεται με τo Instagram Reels. Το νέο feauture έκανε πρεμιέρα στις ΗΠΑ και ήδη μιλάνε όλοι γι’ αυτό.

Η νέα λειτουργία Reels υπάρχει ενσωματωμένη μέσα στο app του Instagram και προορίζεται στο να δημιουργηθούν αστεία videos διάρκειας 15 δευτερολέπτων. Και ναι, όπως πολύ καλά κατάλαβες, αποτελεί μια ευθεία επίθεση στο TikTok.

Πώς λειτουργεί το Instagram Reels;

Είναι πολύ απλό! Ο χρήστης βλέπει την επιλογή για το Reels αφού πατήσει το εικονίδιο της κάμερας μέσα στην εφαρμογή Instagram. Επιλέγοντας τη λειτουργία μπορεί να κάνει την εγγραφή του, ενώ μπορεί να καταγράψει και πολλά κλιπς ταυτόχρονα.

Αφού ολοκληρωθεί η εγγραφή, ο χρήστης μπορεί στη συνέχεια να προσθέσει ήχο, μουσική, εφέ επαυξημένης πραγματικότητα, ενώ υπάρχει και επιλογή για την ταχύτητα αναπαραγωγής του video ή του ήχου.

Προς το παρόν το Reels υπάρχει μόνο στην Αμερική, όμως, αφού έγινε η αρχή είναι θέμα χρόνου να δούμε το νέο χαρακτηριστικό και σε άλλες αγορές. Άλλωστε, είναι απ’ τα χαρακτηριστικά του Instagram που η Facebook θέλει να λανσάρει άμεσα για να “χτυπήσει” το TikTok το οποίο έχει “κλέψει” πολλούς χρήστες απ’ το social media.

Προκειμένου να μην πάει άκλαφτη αυτή η προσπάθεια, η Facebook έχει βάλει στόχο να δελεάσει δημιουργούς προσφέροντας χρηματικά ποσά προκειμένου να ανεβάζουν το περιοχόμενό τους αποκλειστικά στο Reels, ενώ υπάρχουν και περιπτώσεις όπου η εταιρεία χρηματοδοτεί ακόμα και την παραγωγή των videos!

Δες ακόμα:

6 Couples Quizzes στο TikTok για να “τεστάρεις” τη σχέση σου!