Το Google Assistant φέρνει διερμηνέα σε τράπεζες κι αεροδρόμια

LIKE US ON FACEBOOK

Μπορεί να θεωρείς ότι επειδή έχουμε 2020 το θέμα της γλώσσας δεν εξακολουθεί να είναι πρόβλημα, όμως, η αλήθεια είναι πως είναι. Το μορφωτικό επίπεδο έχει βελτιωθεί παγκοσμίως, ωστόσο, όσο καλά και να γνωρίζουμε κάποια γλώσσα, δεν μας είναι το ίδιο εύκολο να εκφραστούμε σε αυτήν, καθώς πολύ απλά δεν είναι μητρική μας. Σκέψου τώρα ανθρώπους που δεν γνωρίζουν πολύ καλά αγγλικά, για να μην μιλήσουμε για περιοχές όπου υπάρχουν άνθρωποι που δεν μιλούν καθόλου αγγλικά με αποτέλεσμα να μπορούν να συνεννοηθούν μόνο στη μητρική τους γλώσσα. Λύση σ’ αυτό το πρόβλημα έρχεται να δώσει ο διερμηνέας του Google Assistant, ο οποίος μπαίνει σε τράπεζες και αεροδρόμια παγκοσμίως.

Η Google εξελίσσει συνεχώς τους αλγορίθμους της και στο πλαίσιο του CES 2020 ανακοίνωσε πως ξεκινάει συνεργασία με τις Volara και SONIFI προκειμένου να λανσάρει μια νέα, ολοκληρωμένη υπηρεσία διερμηνείας.

Η συγκεκριμένη πρωτοπόρα υπηρεσία θα χρησιμοποιεί το Interpreter Mode του ψηφιακού βοηθού Google Assistant, με υποστήριξη για 29 γλώσσες στην παρούσα φάση μέσω συσκευών Google Nest Hub.

Αρχικά, θα δούμε τον διερμηνέα του Google Assistant σε επιλεγμένα lounges αεροδρομίων, ανθρωπιστικούς οργανισμούς, χρηματοπιστωτικά ιδρύματα (π.χ. τράπεζες) και οργανωτές μεγάλων αθλητικών γεγονότων (π.χ. Παγκόσμια Κύπελλα, Ολυμπιακοί Αγώνες), δηλαδή σε μέρη όπου υπάρχουν μεγάλες πιθανότητες να βρεθούν άνθρωποι που μιλούν διαφορετικές γλώσσες.

Γιατί είναι χρήσιμος ο διερμηνέας του Google Assistant;

Για να σου δώσουμε μια ιδέα για το πώς ακριβώς θα μπορούσε να είναι χρήσιμος αυτός ο τρόπος διερμηνείας σε αυτούς τους χώρους, θα σου πούμε το εξής παράδειγμα: Κάθε χρόνο, περισσότεροι από 21 εκατομμύρια επιβάτες ταξιδεύουν μέσω του τερματικού σταθμού 4 του αεροδρομίου John F. Kennedy International (Τ4) στη Νέα Υόρκη. Το T4 λειτουργεί από την JFKIAT, η οποία ανήκει στην εταιρεία Schiphol USA, μια θυγατρική του Ομίλου Schiphol που εδρεύει στο Άμστερνταμ.

Από το σύνολο των επιβατών στο T4, το 65% είναι διεθνείς ταξιδιώτες, πολλοί από τους οποίους επισκέπτονται τις Η.Π.Α. για πρώτη φορά. Η πτήση μπορεί να είναι πολύ αγχωτική για τους επιβάτες, ειδικά όταν αγωνίζονται να κατανοήσουν τη γλώσσα.

Οι επιβάτες που ταξιδεύουν μέσω του T4 δήλωσαν ευχαριστημένοι και κάπως ανακουφισμένοι όταν χρησιμοποίησαν τη λειτουργία του διερμηνέα στα γραφεία πληροφοριών που βρίσκονται στον τερματικό σταθμό.

Οι ταξιδιώτες μπορούν να λάβουν βοήθεια με τον εντοπισμό αποσκευών, την πλοήγηση στο τερματικό σταθμό, την εύρεση των αναχωρήσεων κι άλλες χρήσιμες πληροφορίες για το ταξίδι τους.

Φυσικά, το προσωπικό της υπηρεσίας εξυπηρέτησης πελατών διαπιστώνει ότι ο τρόπος διερμηνείας είναι ανεκτίμητος για την προώθηση της επικοινωνίας που ενισχύει την εμπειρία του επιβάτη που ταξιδεύει από και προς το αεροδρόμιο.

Δες ακόμα:

Μάθε μια ξένη γλώσσα, βλέποντας Netflix! Δες πώς!




Copyright © iPop 2012 - 2020 | All rights reserved