Πλέον, το Facebook λανσάρει περιοδικό με το όνομα Grow και όλοι έχουν μείνει με την απορία…Τι θα περιλαμβάνει το περιοδικό του δημοφιλούς μέσου κοινωνικής δικτύωσης;

Που το πάει το Facebook; Το “γυρνάει ” στο έντυπο; Το Facebook λανσάρει περιοδικό, το οποίο θα λέγεται Grow.

Το Facebook ξεκίνησε να λανσάρει ένα τριμηνιαίο περιοδικό υπό τον τίτλο “Grow”, το οποίο απευθύνεται κατά κύριο λόγο σε επιχειρηματίες. Πρόκειται για μια ενδιαφέρουσα κίνηση, αν σκεφτεί κανείς τις ψηφιακές “ρίζες” της κοινωνικής πλατφόρμας και τη μαζική διαδικτυακή διαφήμιση που υπάρχει σε αυτήν.  Αυτή η κίνηση του Facebook εξετάζεται ως μια στρατηγική για μια πλατφόρμα “πολλαπλών περιεχομένων”!

Φυσικά το ένα μέσο αναμένεται να βοηθά το άλλο. Δηλαδή; Όλο το περιεχόμενο του Grow θα είναι διαθέσιμο και στο διαδίκτυο μέσω της σελίδας του Facebook αλλά και τους δικού του blog.  Το social media αναφέρει πως θα υπάρχει ένα νέο “ψηφιακό σπίτι” για το Grow, ενώ αναμένεται να χρησιμοποιήσει και άλλες ψηφιακές πλατφόρμες όπως το Instagram και το LinkedIn.

το Facebook λανσάρει περιοδικό

Σύμφωνα με το Facebook, η έκδοση του περιοδικού Grow θα είναι διαθέσιμη σε επιλεγμένα επιχειρηματικά “σαλόνια” αεροδρομίων και τρένων, για τους αναγνώστες που ταξιδεύουν.

«Γνωρίζουμε ότι οι επιχειρηματίες έχουν περιορισμένο χρόνο για να διαβάσουν κάτι, επομένως φτιάξαμε αυτήν φυσική την έκδοση», αναφέρεται μεταξύ άλλων σε post για το περιοδικό Grow.

Το Facebook ισχυρίζεται πως είναι ένα πρόγραμμα marketing, το οποίο ξεκίνησε τη ζωή του ως ένα μικρό event στην Αγγλία, πριν από περίπου τρία χρόνια. Στόχος είναι να βοηθήσει τους επιχειρηματίες να προχωρούν μπροστά και να εξελίσσονται, δημιουργώντας ένα διορατικό περιεχόμενο και εμπειρίες.

Μέχρι στιγμής, το Grow έχει δημοσιεύσει ιστορίες για τον μετασχηματισμό του Παρισιού σε έναν κόμβο startup επιχειρήσεων, για την εισβολή του Diageo στη βιοτεχνία και μια συνέντευξη με τον Oscar Olsson της H & M, που κρύβεται πίσω από το νέο brand των millennials, τo Nyden.

Διαβάστε επίσης:

Το Facebook έπεσε απ’ τον θρόνο | Ποια social media βρίσκονται στην κορυφή;

Credits: REUTERS/Philippe Wojazer