Όλα όσα πρέπει να ξέρεις για το νέο social media της Google

LIKE US ON FACEBOOK

Μπορεί το Google+ να έκλεισε και να μην έφερε την επιτυχία που θα περίμενε κανείς από έναν κολοσσό όπως η Google, αλλά η εταιρεία φαίνεται πως δεν εγκαταλείπει τις προσπάθειές της. Το Shoelace είναι το νέο social media της Google και παρακάτω θα μάθεις σε μερικές γραμμές όλα όσα πρέπει να ξέρεις γι’ αυτό!

Στόχος του Shoelace είναι ν’ ανταγωνιστεί το Facebook, αλλά σε πιο κλειστό κύκλο.

Σύμφωνα με τις μέχρι στιγμής πληροφορίες απ’ τα διεθνή ΜΜΕ για το νέο social media της Google, πρόκειται για ένα δίκτυο με τοπικό χαρακτήρα, το οποίο θέλει να συνδέει χρήστες βάσει ενδιαφερόντων για συγκεκριμένες δραστηριότητες και εκδηλώσεις.

Συγκεκριμένα, μέσω του Shoelace, οι χρήστες έχουν τη δυνατότητα να δημιουργούν λίστες με εκδηλώσεις και να τις μοιράζονται με άλλους στην ίδια εφαρμογή.

Την ίδια στιγμή, έχουν τη δυνατότητα να φτιάχνουν το προφίλ τους, στο οποίο θα μοιράζονται μερικές πληροφορίες για τους ίδιους.

Προς το παρόν, η νέα πλατφόρμα της Google δοκιμάζεται στη Νέα Υόρκη και, εάν αποδειχθεί χρήσιμη και με μεγάλη απήχηση, τότε θα κυκλοφορήσει και στον υπόλοιπο κόσμο.

Ποιοι δοκιμάζουν το social media;

Μόνο αυτοί που έχουν πρόσκληση από κάποιον! Η εφαρμογή τρέχει σε Android 8.0 και πάνω καθώς και iOS 11 και πάνω.

Όσοι θέλουν να είναι στην ομάδα που δοκιμάζει το Shoelace, μπορούν απλά να ζητήσουν έναν κωδικό για να ενεργοποιήσουν την εφαρμογή.

Οι χρήστες Shoelace θα πρέπει φυσικά να έχουν ενεργό λογαριασμό Google για να συνδεθούν στην εφαρμογή.

Ενθαρρύνοντας τους χρήστες να συναντηθούν από κοντά, το Shoelace αποτελεί μέρος μιας ευρύτερης προσπάθειας της Google να αντιμετωπίσει τις αυξανόμενες ανησυχίες ότι οι σύγχρονες τεχνολογίες, όπως τα smartphones, έχουν αρνητικές επιπτώσεις στην ψυχική υγεία.

Η Google επέκτεινε φέτος τα εργαλεία Digital Wellbeing σε περισσότερα τηλέφωνα για να βοηθήσει τους ανθρώπους να διαχειρίζονται πιο αποτελεσματικά την ώρα που περνούν μπροστά στην οθόνη του κινητού τους.

Copyright © iPop 2012 - 2017 | All rights reserved