Η μεγάλη αλλαγή στο Facebook που θα κάνει τη ζωή σου καλύτερη

LIKE US ON FACEBOOK

Τα friend requests στο Facebook αλλάζουν και γίνονται πιο εύκολα στη διαχείρισή τους. Έχει περάσει πολύς καιρός από τότε που βλέπαμε ένα friend request στο Faecbook και πετούσαμε από χαρά, ανυπομονώντας να δούμε ποιος μας έκανε add!

Τα πράγματα άλλαξαν και πλέον τα friend requests στο Facebook είναι από ανούσια έως και βαρετά, ειδικά γιατί πολλοί άνθρωποι απλά στέλνουν αιτήματα φιλίας σε ανθρώπους που όχι απαραίτητα ξέρουν ή ενδιαφέρονται να γνωρίσουν, αλλά απλά για να μεγαλώσουν τη λίστα με τους φίλους τους.

Έτσι, καταλήγεις να έχεις μια ατελείωτη σειρά από αιτήματα φιλίας, στα οποία δεν θα απαντήσεις ποτέ, αλλά για κάποιο λόγο δεν θες κιόλας να τα απορρίψεις, επομένως απλά μαζεύονται και δημιουργείς μια τεράστια ουρά από αιτήματα ανθρώπων που δεν ξέρεις και πιθανότατα δεν θα μάθεις και ποτέ!

Όμως, τώρα έρχεται ένα νέο χαρακτηριστικό, όπως εντόπισε η ειδήμονας Jane Manchun Wong, στα friend requests στο Facebook. Η ίδια μοιράστηκε ένα screenshot, που δείχνει ότι το Facebook πειραματίζεται με το να μας βοηθήσει να βάλουμε σε μια σειρά τα αιτήματα φιλίας μας.

Αυτό το χαρακτηριστικό περιλαμβάνει το σορτάρισμα της λίστας με τα αιτήματα φιλίας, με το να τα βλέπεις με χρονολογική σειρά, απ’ το παλιότερο στο νεότερο ή απ’ το νεότερο στο παλιότερο, ανάλογα με το τι θα επιλέξεις!

Υπάρχει επίσης μια default επιλογή, η οποία θα βάζει τα friend requests σε μια απλή σειρά και θα τα βλέπουμε όπως τα βλέπαμε πριν τις μεγάλες αλλαγές που χάλασαν τελείως τη λίστα με τα αιτήματα φιλίας μας!

Το νέο tab ειδήσεων

Στο μεταξύ, το Facebook ετοιμάζει και μια μεγάλη προσθήκη, η οποία θα έρθει το Φθινόπωρο. Συγκεκριμένα, ένα νέο tab στο Facebook θα πάρει την θέση του δίπλα από το Messenger και το News Feed με τις αναρτήσεις των φίλων σου.

Το μέσο κοινωνικής δικτύωσης σχεδιάζει να λανσάρει ένα tab με τις ειδήσεις μέσα στους επόμενους μήνες, επικεντρωμένο σε έμπιστες ειδήσεις από σημαντικούς εκδότες.

Για το νέο χαρακτηριστικό μίλησε το The Wall Street Journal και ισχυρίστηκε πως το Facebook έχει αρχίσει να προσεγγίζει εκδότες, όπως το ABC News, Dow Jones, The Washington Post and Bloomberg, προσφέροντας μέχρι και 3 εκατομμύρια δολάρια ετησίως για την άδεια τίτλων και προεπισκόπηση άρθρων.

Copyright © iPop 2012 - 2017 | All rights reserved