Ένα νέο tab στο Facebook θα κάνει την εμφάνισή του και θα είναι… πολύ χρηστικό. Μάλλον. Τι θα εμφανιστεί στο δημοφιλές app το Φθινόπωρο;

Ένα νέο tab στο Facebook θα πάρει την θέση του… δίπλα από το Messenger και το News Feed με τις αναρτήσεις των φίλων σου. Ποιο είναι το νέο χαρακτηριστικό που θα δούμε όλοι στο Facebook απ’ το Φθινόπωρο;

Το μέσο κοινωνικής δικτύωσης σχεδιάζει να λανσάρει ένα tab με τις ειδήσεις μέσα στους επόμενους μήνες, επικεντρωμένο σε έμπιστες ειδήσεις από σημαντικούς εκδότες.

Για το νέο χαρακτηριστικό μίλησε το The Wall Street Journal την Πέμπτη και ισχυρίστηκε πως το Facebook έχει αρχίσει να προσεγγίζει εκδότες, όπως το ABC News, Dow Jones, The Washington Post and Bloomberg, προσφέροντας μέχρι και 3 εκατομμύρια δολάρια ετησίως για την άδεια τίτλων και προεπισκόπηση άρθρων.

Σύμφωνα με την ίδια πηγή, το deal της άδειας για την εκμετάλλευση των άρθρων από το Facebook θα διαρκεί για τρία χρόνια και θα δίνει μια σημαντική ελευθερία σε εκδότες, οι οποίοι θα επιλέγουν για το πώς θα εμφανίζονται τα άρθρα τους στο tab των ειδήσεων, ενώ παράλληλα, μπορούν να επιλέγουν αν επιθυμούν το Facebook να δείχνει το πλήρες περιεχόμενο, ολόκληρο δηλαδή, το άρθρο ή τίτλο κι ένα μικρό απόσπασμα με σύνδεσμο που θα οδηγεί στο site τους.

Μέχρι στιγμής, παραμένει άγνωστο αν κάποιος απ’ τους εκδότες έχει δεχτεί την πρόταση του Facebook. Όπως κι αν έχει πάντως, θα είναι μια σημαντική προσθήκη στο Facebook, με την καρτέλα “ειδήσεις” να κατέχει σημαντική θέση δίπλα στο News Feed και το Messenger.

Το Facebook δεν έχει προβεί ακόμη σε κάποια δήλωση, ούτε έχει μιλήσει για τις λεπτομέρειες αλλά το CNBC επιβεβαίωσε επίσης την είδηση και όπως ανέφερε θα κυκλοφορήσει το Φθινόπωρο. Ο CEO του Μαρκ Ζούκερμπεργκ πρώτα μίλησε για τη ιδέα τον περασμένο Απρίλη, λέγοντας πως θέλει το Facebook να διαδίδει πιο ποιοτικά νέα.

Ας μην ξεχνάμε άλλωστε, πως το Facebook το έχουν επικρίνει πολλές φορές κατά καιρούς για την άνοδο της παραπληροφόρησης στην πλατφόρμα, κάτι που η εταιρία έχει δεσμευτεί να αποκαταστήσει από το 2016. Παράλληλα, το app έχει επικριθεί επειδή επωφελήθηκε από τους εκδότες που δημιουργούσαν περιεχόμενο για να εμφανίζεται στο Facebook, αλλά δεν πήραν ποτέ τίποτα ως αντάλλαγμα.

Photo: unsplash/Joshua Hoehne