Είσαι σίγουρος ότι κοιμάσαι σωστά; Οι ερωτήσεις που θα σε βοηθήσουν

LIKE US ON FACEBOOK

Είσαι σίγουρος ότι κοιμάσαι σωστά τα βράδια σου; Ο ύπνος είναι ένα από τα πιο σημαντικά πράγματα της καθημερινότητάς μας και πρέπει να τον απολαμβάνουμε!

Εσύ κοιμάσαι σωστά; Ένας σωστός ύπνος είναι σημαντικός για να χαλαρώσεις το μυαλό και το σώμα σου και να γεμίσεις τις μπαταρίες σου. Να πάρεις δυνάμεις για να είσαι έτοιμος να αντιμετωπίσεις την επόμενη μέρα. Τον έχεις ανάγκη τον ύπνο περισσότερο από οτιδήποτε και γι΄αυτό πρέπει να κοιμάσαι σωστά.

Εσύ είσαι σίγουρος ότι κοιμάσαι σωστά; Πολλά άτομα αντιμετωπίζουν προβλήματα με τον ύπνο και η αλήθεια είναι πως δεν είναι εύκολο να φτιάξεις τις συνήθειές σου και να προσαρμοστείς. Όμως, πρέπει να το κάνεις.  Μερικές αλλαγές θα σε σώσουν και θα νιώσεις στην κυριολεξία άλλος άνθρωπος, αφού το βράδυ σου θα έχεις κοιμηθεί ήσυχα!

Αυτό το test σου κάνει 14 πολύ απλές ερωτήσεις που αφορούν τις συνήθειες του ύπνου σου.

Για παράδειγμα, έχεις μια συγκεκριμένη ώρα που πέφτεις για ύπνο κάθε μέρα και ξυπνάς την ίδια ώρα το πρωί τις περισσότερες μέρες της εβδομάδας; Λίγο πριν πας για ύπνο τι κάνεις; Ασχολείσαι με το κινητό σου μέχρι να κοιμηθείς ή βλέπεις τηλεόραση; Σε παίρνει ο ύπνος βλέποντας μια ταινία ή δεν έχεις καν τηλεόραση στο υπνοδωμάτιο;

Άλλες ερωτήσεις που σου κάνει το test είναι αν συνηθίζεις να παίρνεις έναν υπνάκο το μεσημέρι και για πόση ώρα, αν είσαι καπνιστής ή όχι κι αν πίνεις έναν καφέ ή ποτό το απόγευμα.

Παράλληλα, αυτά που έχουν σημασία είναι και η θερμοκρασία την οποία έχει το δωμάτιό σου, τα επίπεδα άγχους σου σε καθημερινή βάση, αν κοιμάσαι με το pet σου (αν έχεις) και τι ώρα τρως το βραδινό σου. Ναι, όλα αυτά έχουν περισσότερη σημασία απ’ όση νομίζεις για να απολαύσεις τον ύπνο σου.

Απάντα στις ερωτήσεις που σου κάνει το test για το αν κοιμάσαι σωστά και δες τι πρέπει να αλλάξεις!

 

Αν το αποτέλεσμα είναι..αρνητικό, δηλαδή αν δεν κοιμάσαι καλά τα βράδια σου δες τις αλλαγές που πρέπει να κάνεις στην καθημερινή σου ρουτίνα.

Και η καλύτερη συμβουλή είναι να απομακρύνεις όλες τις ηλεκτρικές συσκευές πριν πέσεις για ύπνο. Laptop και κινητό απαγορεύονται και καλό είναι να τα απομακρύνεις από το κρεβάτι σου πριν πέσεις για ύπνο. Αντ’ αυτού μπορεί να διαβάσεις ένα βιβλίο ή να ακούσεις τη μουσική που σε χαλαρώνει. Προσπάθησε να ελέγξεις το καθημερινό σου άγχος και να οργανώσεις τις σκέψεις σου και όσον αφορά τον υπνάκο που παίρνεις το μεσημέρι…μην το παρακάνεις. Μισή ώρα είναι αρκετή! Η ποιότητα του ύπνου σου είναι στο χέρι σου και μόνο!

Διαβάστε επίσης:

Ύπνος: Το μέσο να θυμάσαι ευκολότερα ή να ξεχάσεις γρηγορότερα

Copyright © iPop 2012 - 2017 | All rights reserved