Έχεις τόσο καλή μνήμη όσο πιστεύεις; Τσέκαρέ το!

LIKE US ON FACEBOOK

Για να δούμε πόσο καλά θυμάσαι! Πρέπει να δεις αυτό που θα σου δείξουμε παρακάτω πολύ προσεκτικά απ’ την αρχή μέχρι το τέλος για να περάσεις αυτό το μοναδικό τεστ μνήμης!

Αυτό το διαδραστικό τεστ μνήμης έχει φτιαχτεί για όλους εμάς που θέλουμε να τσεκάρουμε τη μνήμη μας μ’ ένα fun τρόπο! Υπάρχει ένα βίντεο και κάποιοι κανόνες που πρέπει ν’ ακολουθήσεις.

Οι οδηγίες για το τεστ:

  • Υπάρχει ένα βίντεο.
  • Δες το μέχρι το τέλος.
  • Προσπάθησε να θυμηθείς όλα όσα είδες στο βίντεο.
  • Όταν φτάσεις στο σημείο να πιστεύεις ότι έχεις αποστηθίσει ό,τι υπάρχει στο βίντεο, απάντησε σε μια σειρά από ερωτήσεις που ακολουθούν.
  • Μην κλέψεις! Δες το βίντεο μόνο μια φορά!
  • Καλή τύχη!

Tips για να βελτιώσεις τη μνήμη σου:

Παίξε παιχνίδια που εξασκούν τη μνήμη

Παζλ όπως Sudoku και σταυρόλεξα μπορoύν να βελτιώσουν τη μνήμη και να καθυστερήσουν επιβράδυνση του εγκεφάλου, αν και οι ειδικοί δεν είναι ακόμα σίγουροι γιατί. Μερικές μελέτες έχουν διαπιστώσει ότι, ενώ τα σταυρόλεξα μπορούν να σε βοηθήσουν να θυμάσαι την πρωτεύουσα της Μπουρκίνα Φάσο, υπάρχουν λίγα στοιχεία για το ότι θα καταφέρουν να τονώσουν τις επιδόσεις σου στο πιο γενικά καθήκοντα, όπως να θυμάσαι που έχεις παρκάρει! Βεβαίως, μια άλλη μελέτη, του 2011, έδειξε ότι οι συμμετέχοντες στη μελέτη οι οποίοι έπαιζαν για 6 χρόνια το παιχνίδι «Double Decision» έχουν βελτιώσει τη συγκέντρωσή τους τόσο πολύ που είχαν 50% χαμηλότερο ποσοστό τροχαίων ατυχημάτων.

Φάε σωστά

Σύμφωνα με τον Gary Small , MD , διευθυντής του UCLA κλινική Memory, τα superfoods μνήμης πρέπει να είναι πλούσια σε αντιοξειδωτικά, πολύχρωμα φρούτα και λαχανικά, τα οποία προστατεύουν το μυαλό σου από τις βλαβερές ελεύθερες ρίζες. Είναι επίσης τροφές με χαμηλό γλυκαιμικούς υδατάνθρακες , όπως το αλεύρι βρώμης , και τροφές με ωμέγα – 3 λιπαρά οξέα.

Σταμάτα να είσαι multitasking

«Ένας λόγος που οι άνθρωποι δεν μπορoύν να θυμηθούν πού είναι τα κλειδιά τους είναι ότι δεν δίνουν την πρέπουσα προσοχή όταν τα τοποθετούν», λέει ο Mark McDaniel, PhD, καθηγητής ψυχολογίας και ερευνητής μνήμης στο Πανεπιστήμιο Ουάσιγκτον στο Σεντ Λούις. Μελέτες έχουν δείξει ότι παίρνει οκτώ δευτερόλεπτα για να δεσμευτεί πλήρως ένα κομμάτι των πληροφοριών στη μνήμη μας.

Κοιμήσου περισσότερο

Ερευνητές του Πανεπιστημίου της Πενσυλβάνια ανακάλυψαν ότι η απώλεια τριών-τεσσάρων ωρών από τον βραδινό μας ύπνο (ακόμα και αν συμβεί μόνο για ένα βράδυ) μπορεί να διαβρώσει τη μνήμη. Και το περιοδικό Nature Neuroscience πρόσφατα ανέφερε ότι ένας τρόπος για να επιβραδύνεται η γήρανση στους ενήλικες, είναι να βελτιωθεί η ποσότητα και η ποιότητα των ωρών ύπνου!

Διάβασε ακόμα:

Φυσικοί τρόποι για να ενισχύσεις τη μνήμη σου!

Copyright © iPop 2012 - 2017 | All rights reserved