Το TikTok ξεπέρασε το 1 δισεκατομμύριο χρήστες το μήνα και έγινε η πρώτη εφαρμογή που έφτασε τόσο γρήγορα σε αυτόν τον στόχο. Είναι ένας αξιοσημείωτος αριθμός για μια πλατφόρμα που ξεκίνησε τον Αύγουστο του 2018 και έχει δεχτεί κριτική από κυβερνήσεις που ανησυχούν για τις πρακτικές συλλογής δεδομένων της μητρικής της εταιρείας, ByteDance, με έδρα το Πεκίνο. Η δημοφιλής εφαρμογή ξεπέρασε κάθε εμπόδιο και συνεχίζει να σπάει το ένα ρεκόρ μετά το άλλο.

Τι αλλάζει στο Tik Tok – Αυτές είναι οι νέες δυνατότητες που σου προσφέρει

Έφτασε το 1 δισεκατομμύριο χρήστες το TikTok

Η δημοτικότητα του TikTok εκτινάχθηκε στα ύψη κατά τη διάρκεια της πανδημίας, και έγινε η εφαρμογή με τις περισσότερες λήψεις στον κόσμο το πρώτο τρίμηνο του 2020, με περίπου 315 εκατομμύρια λήψεις μόνο εκείνο το τρίμηνο, σύμφωνα με την εταιρεία ανάλυσης εφαρμογών SensorTower. Αυτό πρακτικά δείχνει ότι 1 στους 7 ανθρώπους στον πλανήτη περνά αρκετό χρόνο της ημέρας του βλέποντας αυτά τα χαριτωμένα σύντομα βίντεο που δείχνουν πραγματικά ό,τι μπορείς να φανταστείς.

@tiktok

✨ 1 billion✨ people on TikTok! Thank you to our global community 🎉

♬ original sound – TikTok

Αν πρέπει να συγκρίνουμε αυτόν τον αριθμό, τότε το Facebook, η μεγαλύτερη πλατφόρμα κοινωνικών μέσων στον κόσμο, ανέφερε ότι τον Ιούνιο είχε 2,9 δισεκατομμύρια ενεργούς μηνιαίους χρήστες, αριθμός που αυξήθηκε κατά 7% σε ετήσια βάση. Ωστόσο, η ανάπτυξη του TikTok είναι ταχύτερη και αυτά τα νέα δεδομένα σηματοδοτούν αύξηση 45% στους μηνιαίους ενεργούς χρήστες από τον Ιούλιο του 2020, όταν είχε μόνο 689 εκατομμύρια χρήστες. Το ρεκόρ του ενός δισεκατομμυρίου καθιστά επίσης το TikTok την πρώτη εφαρμογή εκτός Facebook που έφτασε τα 3 δισεκατομμύρια λήψεις παγκοσμίως.

Και άλλες εφαρμογές, που προσπαθούν να αντιγράψουν την τεράστια επιτυχία του TikTok, δημιούργησαν δικά τους προϊόντα βίντεο μικρής μορφής. Το Instagram που ανήκει στο Facebook κυκλοφόρησε το Reels τον περασμένο Αύγουστο. Το Snapchat παρουσίασε τον κλώνο TikTok Spotlight εντός της εφαρμογής τον Νοέμβριο και ακόμη και το YouTube κυκλοφόρησε το YouTube Shorts του στις ΗΠΑ νωρίτερα αυτό το έτος. Αλλά το TikTok συνέχισε να μεγαλώνει. μια αναφορά νωρίτερα αυτό το μήνα έδειξε ότι οι χρήστες του TikTok αφιερώνουν περισσότερο χρόνο στην παρακολούθηση του περιεχομένου του από τους χρήστες του YouTube.

Διάβασε πρώτος όλα τα θέματα του iPop.gr στο Google News