Καθώς το Tik Tok συνεχίζει να επεκτείνεται, επιδιώκει να αξιοποιήσει τις λειτουργίες του ως μέσο για να προσφέρει περισσότερες δυνατότητες στους χρήστες του και για να δημιουργήσει μεγαλύτερη κοινότητα. Για να επιτύχει το στόχο του έχει προσθέσει ορισμένα νέα στοιχεία στις επιλογές του live streaming. Οι νέες λειτουργίες του Tik Tok περιλαμβάνουν προγραμματισμένες live εκδηλώσεις που μπορείς να προωθήσεις, live Q&A και την δυνατότητα co-streaming.

Μεγάλη αλλαγή στο Instagram: Δες το νέο χαρακτηριστικό στα stories

Αυτές είναι οι νέες λειτουργίες του Tik Tok

Όσον αφορά τις προγραμματισμένες εκδηλώσεις, μπορείς πλέον να δημιουργήσεις μια κάρτα εκδήλωσης για το live σου, την οποία μπορείς στη συνέχεια να μοιραστείς στο TikTok και σε άλλες πλατφόρμες.
Οι χρήστες μπορούν να πατήσουν το “Εγγραφή” ώστε να τους έρθει μια υπενθύμιση εντός εφαρμογής. Είναι ένας νέος τρόπος για να αυξηθεί ο αριθμός των ατόμων που παρακολουθούν το live και φαίνεται αρκετά χρήσιμο ειδικά για τους famous tik tokers.

Emoji με ήχο: Το καινούριο χαρακτηριστικό του Facebook Messenger

@tiktok

Check out LIVE Events’ new features with @tpain and discover how to be there when it happens.

♬ original sound – TikTok

Ένα ακόμη νέο χαρακτηριστικό στο Tik Tok είναι οι live guests οι οποίοι θα εμφανίζονται σε λειτουργία διαχωρισμού οθόνης στο παράθυρο ζωντανής μετάδοσης. Αυτή η λειτουργία στην πραγματικότητα δεν είναι καινούργια αφού όλοι οι χρήστες του TikTok με περισσότερους από 1.000 ακόλουθους (άνω των 16 ετών) έχουν τη δυνατότητα live streaming, ενώ όσοι έχουν περισσότερους από 5.000 ακόλουθους μπορούν να κάνουν live με guests. Το Tik Tok όμως φαίνεται πως αφαιρεί αυτόν τον περιορισμό και έτσι όλοι οι χρήστες που έχουν την δυνατότητα του live μπορούν πλέον να προσκαλούν και άλλα άτομα στις ζωντανές τους μεταδώσεις.

Τελευταία προσθήκη είναι τα Q&A τα οποία είχαν εφαρμοστεί σε επιλεγμένους χρήστες πειραματικά από τον Ιανουάριο και πλέον είναι διαθέσιμα σε όλα τα live streaming. Πρόκειται για λειτουργίες που κατά βάση θα ευνοήσουν τα μεγάλα accounts του Tik Tok αλλά και τις εταιρίες που επιθυμούν να προωθήσουν τα προϊόντα τους μέσω της πλατφόρμας.

Διάβασε πρώτος όλα τα θέματα του iPop.gr στο Google News