Μόλις κυκλοφόρησε κι αναρωτιέσαι αν αξίζει να κάνεις update σε iOS 14.5; Θα σου πούμε εμείς… Αξίζει! Τόσο απλά και παρακάτω θα σου εξηγήσουμε τους λόγους για τους οποίους πρέπει να βάλεις τη νέα ενημέρωση λογισμικού της Apple στο κινητό σου.

To νέο iOS φέρνει μαζί του τη νέα λειτουργία απορρήτου, για την οποία γίνεται πολλή συζήτηση το τελευταίο διάστημα. Με τη νέα λειτουργία απορρήτου, ο χρήστης iPhone και iPad μπορεί να απενεργοποιήσει τη δυνατότητα παρακολούθησης σε εφαρμογές που καταγράφουν τη συμπεριφορά του και κοινοποιούν τα δεδομένα του σε τρίτους.

Μια απ’ τις βασικές εφαρμογές που επηρεάζονται απ’ αυτή την αλλαγή είναι το Facebook, καθώς πλέον τα brands είναι πιο δύσκολο να βρουν τους εν δυνάμει πελάτες τους, εάν εκείνοι δεν έχουν δώσει άδεια στο Facebook να τους παρακολουθεί. Και αν μας ρωτάς, φυσικά αυτό είναι για το καλό. Όποια κίνηση έχει να κάνει με τη μεγαλύτερη προστασία των δεδομένων μας είναι για το καλό μας.

Οι χρήστες iPhone μπορούν με αυτό τον τρόπο να έχουν μεγαλύτερο έλεγχο των δεδομένων τους, να δίνουν εκείνοι άδεια σε όποια εφαρμογή θέλουν να τους παρακολουθεί.

Οι εργαζόμενοι σε Facebook και Google -οι δύο μεγαλύτερες εταιρείες που μας παρακολουθούν με στόχο τη διαφήμιση- όπως καταλαβαίνεις κλαίνε τον τελευταίο καιρό, αφού κλήθηκαν να κάνουν σοβαρές αναπροσαρμογές στον τρόπο λειτουργίας τους για να επηρεαστούν όσο το δυνατό λιγότερο εκείνοι που τους πληρώνουν, δηλαδή τα brands που διαφημίζονται μέσα απ’ τις εν λόγω πλατφόρμες.

Τι να περιμένεις να δεις εάν κάνεις update σε iOS 14.5;

Το νέο εργαλείο ονομάζεται που ονομάζεται «App Tracking Transparency» και είναι ουσιαστικά ένα αναδυόμενο παράθυρο που εμφανίζεται όταν ανοίγεις μια εφαρμογή που παρακολουθεί τα δεδομένα σου.

Πριν να βγει το νέο λογισμικό, οι χρήστες της Apple μπορούσαν να περιορίσουν τον αριθμό των διαφημίσεων που τους εμφανίζονταν με αλλαγές στις ρυθμίσεις, όμως, τώρα είναι η πρώτη φορά που μπορούν απευθείας να εγκρίνουν ή να απορρίψουν την παρακολούθησή τους για κάθε εφαρμογή.

Οι ειδικοί εκτιμούν ότι πολλοί χρήστες θα απαγορεύσουν την παρακολούθηση των δεδομένων τους κι ενώ οι διαφημιστές είναι σε δυσχερή θέση, αυτή η κίνηση έρχεται για την καλύτερη προστασία της ιδιωτικότητάς μας online.

Τι αλλάζει με το iOS 14.5 στο iPhone σου

Διάβασε πρώτος όλα τα θέματα του iPop.gr στο Google News