Ξέρεις πώς όταν συνδέεσαι στο TikTok, το πρώτο πράγμα που βλέπεις (εκτός ίσως από μια διαφήμιση) είναι ένα βίντεο σε πλήρη οθόνη, κατακόρυφο. Το Instagram δοκιμάζει μια δυνατότητα που θα προσφέρει μια παρόμοια, εμπειρία, η οποία, όπως υποστηρίζει, έχει σχεδιαστεί ώστε να γίνει δυνατή η ανάρτηση «πιο ψηλών φωτογραφιών και πιο ψηλών βίντεο», όπως ενημέρωσε ο επικεφαλής της Adam Mosseri.

Φυσικά, πρόκειται για άλλη μία προσπάθεια του Instagram να τραβήξει την προσοχή μας μακριά από το TikTok. Η ανακοίνωση σχετικά με τα κάθετα βίντεο και φωτογραφίες, έρχεται ύστερα από την αποκάλυψη πως οι χρήστες του Instagram περνούν το 20% του χρόνου τους στο Reel, ένα feature που σου δίνει τη δυνατότητα να δημιουργείς video clips 15 δευτερολέπτων, προσθέτοντας διάφορα εφέ και ηχητικά.

To Instagram μπλοκάρει τις αναρτήσεις βίντεο από το TikTok στην πλατφόρμα του

Οι full-screen αναρτήσεις στο Instagram έρχονται! Πώς λειτουργούν;

Το Stories είναι προς το παρόν πιο κερδοφόρα για το Instagram από τα Reels, καθώς υπάρχουν περισσότερες δυνατότητες για την πώληση διαφημίσεων, γι’ αυτό ακριβώς η εταιρεία σχεδιάζει να προσθέσει περισσότερες επιλογές δημιουργίας βίντεο στην κατηγορία Reels.

Η Meta συνεργάζεται με το Smithsonian και σου επιτρέπει να… περπατήσεις στο φεγγάρι!

Όπως το Meta, η Google ανταγωνίζεται επίσης το TikTok μέσω των Shorts του YouTube. Η Google, μάλιστα, την περασμένη εβδομάδα, αποκάλυψε ότι έχει αρχίσει να δοκιμάζει διαφημίσεις στο YouTube Shorts. 

Το YouTube Shorts δημιουργεί 30 δισεκατομμύρια προβολές την ημέρα, δηλαδή τέσσερις φορές περισσότερες από πέρυσι. Η Meta δεν μοιράστηκε συγκεκριμένους αριθμούς σχετικά με την προβολή των Reels, αλλά η παρουσία βίντεο σε όλες τις ιδιοκτησίες της αυξάνεται.

Χάκαραν την Google! Τι πρέπει να κάνεις για να προστατευτείς;

Για να καταλάβεις πώς θα λειτουργούν οι full-screen αναρτήσεις στο Instagram, δες αυτό το βίντεο:

Διάβασε πρώτος όλα τα θέματα του iPop.gr στο Google News