Η L’Oréal και το Facebook ανακοίνωσαν την τεχνολογική ενσωμάτωση της πλατφόρμας με την ModiFace, την εταιρεία επαυξημένης πραγματικότητας και τεχνητής νοημοσύνης που ανήκει στη L’Oréal, φέρνοντας τις δοκιμές μακιγιάζ που χρησιμοποιούν AR στις αγορές μέσω Instagram.

Η πλατφόρμα AR του Facebook Spark AR και η ModiFace παρέχουν την τεχνολογία, που φέρνει την ποιότητα και την ακρίβεια των AR εμπειριών μακιγιάζ που αναπτύχθηκαν από την ModiFace, στα Instagram Shops. Οι καταναλωτές μπορούν να μεταβούν στη σελίδα του brand στο Instagram, να βρουν ένα προϊόν και να το δοκιμάσουν εικονικά πριν το αγοράσουν.

L'Oréal και το Facebook

Τα προϊόντα NYX Professional Makeup, Urban Decay, Maybelline New York και Lancôme είναι τα πρώτα προϊόντα L’Oréal που φτάνουν στα Instagram Shops, με δοκιμές AR για τα κραγιόν τους. Προβλέπεται να ακολουθήσουν περισσότερες μάρκες και κατηγορίες μακιγιάζ του Ομίλου.

«Η ModiFace πρωτοπορεί στις τεχνολογίες AR και αναπτύσσει ρεαλιστικές και ακριβείς εικονικές δοκιμαστικές εμπειρίες για περισσότερο από μια δεκαετία. Σε μια εποχή όπου το κοινωνικό εμπόριο καθίσταται ολοένα και πιο σημαντικό για τους καταναλωτές, αυτό το νέο βήμα στη συνεργασία μας με το Facebook θα συμβάλει στο να γίνουν οι αγορές προϊόντων ομορφιάς στο Instagram πιο βολικές, εύκολες και διασκεδαστικές», δήλωσε ο Parham Aarabi, Διευθύνων Σύμβουλος και συνιδρυτής της ModiFace.

«Το AR Try On είναι μια συναρπαστική νέα είσοδος στο Facebook, που βοηθά ήδη τους ανθρώπους να κάνουν αγορές στο διαδίκτυο με περισσότερη αυτοπεποίθηση. Μέσω αυτής της νέας ενσωμάτωσης με την L’Oréal, οι αγοραστές μπορούν να περιμένουν μια πιο προσωπική εμπειρία αγορών από ακόμη περισσότερες από τις μάρκες που αγαπούν, εκεί που ήδη βρίσκουν έμπνευση για την ομορφιά: στο Instagram», δήλωσε η Sue Young, επικεφαλής του Spark AR στο Facebook.

Το Facebook θα ενσωματώσει επίσης το ModiFace AR σε νέες μορφές διαφήμισης στην εφαρμογή Facebook.

Διάβασε πρώτος όλα τα θέματα του iPop.gr στο Google News