Το Netflix έχασε συνδρομητές για πρώτη φορά μετά από 10 χρόνια στην αρχή του έτους και σύμφωνα με τους αναλυτές, η πλατφόρμα περιμένει να χάσει ακόμη περισσότερους την άνοιξη. Το συγκεκριμένο γεγονός είχε ως αποτέλεσμα να καταρρεύσει η τιμή της μετοχής την Τρίτη, 19/4.

Η τιμή της μετοχής του Netflix έπεσε αρχικά κοντά στο 20%, λόγω της είδησης ότι είχε χάσει 200.000 συνδρομητές παγκοσμίως κατά το πρώτο τρίμηνο. Η Wall Street περίμενε ότι η εταιρεία θα αποκτήσει 2,5 εκατομμύρια συνδρομητές. Το Netflix αναμένει να χάσει 2 εκατομμύρια συνδρομητές παγκοσμίως το τρέχον τρίμηνο.

Γιατί θα μπουν διαφημίσεις στο Netflix;

Σε μια αιφνιδιαστική απόφαση, τα στελέχη του Netflix δήλωσαν ότι είναι πλέον έτοιμα να προσθέσουν διαφημίσεις στην υπηρεσία – με αντάλλαγμα μια συνδρομή σε χαμηλότερη τιμή. Ο συνιδρυτής και πρόεδρος του Netflix, Reed Hastings, είναι εδώ και καιρό αντίθετος στην προσθήκη διαφημίσεων ή άλλων προωθητικών ενεργειών στην υπηρεσία.

Η εταιρεία αιτιολόγησε την μείωση των συνδρομητών με διάφορους τρόπους, όπως το τεράστιο περιεχόμενό της, τον αυξημένο ανταγωνισμό, την οικονομία, τον πόλεμο στην Ουκρανία, την επιβράδυνση της κυκλοφορίας της ευρυζωνικής σύνδεσης και τον μεγάλο αριθμό ατόμων που μοιράζονται τους λογαριασμούς τους, με ορισμένα νοικοκυριά, μάλιστα, να μην πληρώνουν. Ανέφερε, επίσης, ότι η απόφαση να κλείσει το παράρτημα στη Ρωσία κόστισε στην εταιρεία 700.000 νέες προσθήκες.

Βρήκαμε το μυστικό μενού του Netflix! Μάθε πώς να το ξεκλειδώσεις

Το Netflix σε ένα σημείωμα προς του επενδυτές λέει πως «Η ροή κερδίζει, όπως είχαμε προβλέψει, και οι τίτλοι του Netflix είναι πολύ δημοφιλείς παγκοσμίως. Ωστόσο, η σχετικά υψηλή διείσδυσή μας στα νοικοκυριά – όταν συμπεριλαμβάνεται ο μεγάλος αριθμός νοικοκυριών που μοιράζονται λογαριασμούς – σε συνδυασμό με τον ανταγωνισμό, δημιουργεί αντίθετα αποτελέσματα στην αύξηση των εσόδων».

Για να ανακόψει αυτή την τάση, η εταιρεία ανακοίνωσε πρόσφατα ότι απαγορεύεται σε χρήστες στη Χιλή, την Κόστα Ρίκα και το Περού να μοιράζονται τους λογαριασμούς τους στο Netflix με άλλα νοικοκυριά. Η κίνηση αυτή αναμένεται να επεκταθεί και σε άλλες χώρες.

Σύμφωνα με την τελευταία του οικονομική έκθεση, πέρα ​​από τα 222 εκατομμύρια νοικοκυριά που πληρώνουν, το Netflix είναι διαθέσιμο σε περισσότερα από 100 εκατομμύρια επιπλέον νοικοκυριά, ένα ζήτημα που καθιστά «δυσκολότερη την αύξηση της συμμετοχής σε πολλές αγορές» και ένα πρόβλημα που επισκιάστηκε από την ανάπτυξη της εταιρείας κατά τη διάρκεια η πανδημία.

Mεταφορά από iPhone σε Android: Επιτέλους μπορεί να γίνει εύκολα και χωρίς να χάσεις τα δεδομένα σου

«Το σχέδιό μας είναι να επιταχύνουμε εκ νέου την αύξηση των προβολών και των εσόδων μας, συνεχίζοντας να βελτιώνουμε όλες τις πτυχές του Netflix. Ειδικότερα, την ποιότητα του προγραμματισμού και των προτάσεών μας, αυτό που εκτιμούν περισσότερο τα μέλη μας», ανέφερε το Netflix.

κωδικοί για το Netflix
Pexels

Ο Hastings ανέφερε στους επενδυτές ότι το Netflix είχε πάντα πολλούς θεατές, που χρησιμοποιούσαν τους λογαριασμούς μελών που πληρώνουν, αλλά όταν η εταιρεία αναπτυσσόταν γρήγορα αυτό «δεν ήταν αποτελούσε βασική προτεραιότητα».

Σημείωσε ακόμα ότι το Netflix εξετάζει το εύρος των σχεδίων του, μεταξύ αυτών και το ενδεχόμενο να προσθέσει μια φθηνότερη συνδρομή που υποστηρίζεται από διαφημίσεις ως «επιλογή του καταναλωτή», ένα μοντέλο που έχει αποφύγει στο παρελθόν.

«The Principles of Pleasure»: Πώς ένα ντοκιμαντέρ του Netflix σπάει τα ταμπού και τους μύθους γύρω από την γυναικεία σεξουαλικότητα;

Η πτώση οδήγησε την παγκόσμια βάση πληρωμένων συνδρομητών του Netflix σε 221,6 εκατομμύρια, από 221,8 εκατομμύρια το προηγούμενο τρίμηνο. Η εταιρεία κατέγραψε κέρδη 1,6 δισεκατομμυρίων δολαρίων κατά τη διάρκεια του τριμήνου από 7,8 εκατομμύρια δολάρια σε πωλήσεις.

Αυτό είναι το δεύτερο συνεχόμενο σύνολο απογοητευτικών αποτελεσμάτων για το Netflix μετά τον Ιανουάριο, οπότε η εταιρεία ανακοίνωσε ότι η αύξηση των συνδρομητών επιβραδύνεται.

Διάβασε πρώτος όλα τα θέματα του iPop.gr στο Google News