Το Instagram κυκλοφόρησε ένα νέο αυτοκόλλητο που ονομάζεται «Add Yours»! Θέλεις να μάθεις πώς λειτουργεί και πού μπορείς να το βρεις; Απλά συνέχισε να διαβάζεις αυτό το άρθρο και σε πολύ λίγα λεπτά θα ξέρεις όλες τις λεπτομέρειες!

Με λίγα λόγια πρόκειται για μία νέα λειτουργία που αφορά τα Stories και προσφέρει στους χρήστες περισσότερες ευκαιρίες για να επικοινωνήσουν και να αναπτύξουν μία νέα και καλύτερη σχέση με τους followers τους.

Ποια είναι η νέα λειτουργία του Instagram;

Το Instagram ανακοίνωσε ότι εισάγει ένα νέο αυτοκόλλητο «Add Yours» στα Stories που θα επιτρέπει στους χρήστες να δημιουργούν δημόσια μία «λίστα» με φωτογραφίες στα οποία μπορούν να απαντήσουν άλλοι χρήστες.

Μετά από μια προτροπή η νέα λειτουργία επιτρέπει στους χρήστες να απαντούν στα Stories άλλων χρηστών με τις δικές τους. Η χρήση του αυτοκόλλητου μπορεί γρήγορα να καταλήξει στη δημιουργία μιας αλυσίδας περιεχομένου όπου κάθε χρήστης προσθέτει το δικό του λιθαράκι, τη δική του ιστορία.

Το Instagram δοκίμασε πρώτα αυτό το αυτοκόλλητο στην Ινδονησία και την Ιαπωνία τον περασμένο μήνα, αλλά πρόσφατα ήρθε και στην Ευρώπη και πιο συγκεκριμένα στην χώρα μας και ήδη έχει αποκτήσει αμέτρητους χρήστες. Μάλιστα, έχει δημιουργηθεί και μία πρωτοβουλία στην χώρα μας να ανεβάζεις φωτογραφία από τον τετράποδο φίλο σου με σκοπό να φυτευτεί ένα δέντρο! Όσες φωτογραφίες μαζευτούν, τόσα δέντρα θα δώσουν ζωή στον πλανήτη μας!

“Super Follow”: Η νέα δυνατότητα του Twitter διαθέσιμη σε όλους τους χρήστες IOS

Πώς λειτουργεί το νέο αυτοκόλλητο «Add Yours»;

Για να εξερευνήσουν τη νέα λειτουργία, οι χρήστες μπορούν να επιλέξουν το αυτοκόλλητο «Add Yours» από την επάνω γραμμή πλοήγησης στα Stories τους. Η απάντηση στο αυτοκόλλητο άλλου χρήστη με μια ιστορία είναι τόσο απλή, απλά κάνεις κλικ πάνω σε αυτό το sticker και προσθέτεις ένα βίντεο ή μια φωτογραφία ως απάντηση.

Το Instagram έφερε στο προσκήνιο και μία άλλη λειτουργία πρόσφατα το αυτοκόλλητο Link στα Stories. Είναι διαθέσιμο σε όλους τους χρήστες παγκοσμίως, καταργώντας τον προηγούμενο περιορισμό που επέτρεπε τη χρήση του κάτω από ειδικές συνθήκες, συγκεκριμένα μόνο σε επιχειρήσεις και σελίδες με τουλάχιστον 10 χιλιάδες ακόλουθους.

«Πήραμε αυτή την απόφαση με βάση τα σχόλια που ακούσαμε από την κοινότητα σχετικά με το πόσο επιρροή θα αποκτούσαν οι λογαριασμοί όλων των μεγεθών. Θέλουμε να επωφεληθούν από την κοινή χρήση συνδέσμων για να αλληλεπιδρούν με τους ακόλουθούς τους», εξήγησε ο Διευθύνων Σύμβουλος του Instagram, Adam Mosseri.

Διάβασε πρώτος όλα τα θέματα του iPop.gr στο Google News