Η καθημερινότητα, το άγχος, η καθιστική ζωή και η κακή διατροφή. Παράγοντες που μπορεί να προδώσουν έναν άντρα όταν έρθει η ώρα να εκτελέσει τα καθήκοντα του.

Ευτυχώς, υπάρχουν τρόποι καταπολέμησης της στυτικής δυσλειτουργίας που μπορεί ο καθένας να εφαρμόσει στη καθημερινότητα του, χωρίς να καταφύγει σε ιατρικές λύσεις.

Γυμνάσου

Η ροή του αίματος είναι το “κλειδί” για την στυτική λειτουργία. Η γυμναστική είναι ο νούμερο ένα παράγοντας που βοηθά καλή ροή του αίματος σε όλο το σώμα και, ειδικά, η αερόβια γυμναστική.

Όχι μόνο διατηρούμε τη φόρμα μας αλλά βοηθάμε και το σώμα μας με το νιτρικό οξύ, που βοηθάει τη στυτική λειτουργία.

Κόψε το κάπνισμα

Οι άντρες που δεν καπνίζουν παίρνουν “άριστα” στο συγκεκριμένο τομέα σε σχέση με τους καπνιστές. Μάλιστα το κάπνισμα, ίσως, είναι ένας παράγοντας που επηρεάζει την “δύναμη” και το μέγεθος.

Μάλιστα έρευνα έχει δείξει πως οι καπνιστές υστερούν σε μέγεθος απ’ τους μη καπνιστές.

Επιστημονικοί κύκλοι υποστηρίζουν πως το κάπνισμα μπορεί να προκαλέσει ζημιά στον ιστό του πέους, κάνοντας τον λιγότερο ελαστικό.

Ο καφές κάνει καλό

Έρευνες έχουν δείξει πως οι άντρες που πίνουν 2-3 κούπες καφέ την ημέρα, είναι λιγότερο πιθανό να παρουσιάσουν στυτική δυσλειτουργία απ’ αυτούς που προτιμούν ροφήματα που δεν περιέχουν καφεΐνη.

Μείνε πιστός στη σχέση σου

Είναι συχνό φαινόμενο για τους “άστατους” να παρουσιάζουν στυτική δυσλειτουργία. Μάλιστα, οι γιατροί που καλούνται να αντιμετωπίσουν την στυτική δυσλειτουργία, συχνά ρωτάνε τους ασθενείς τους εάν είναι “άτακτοι”.

Η ενοχή απέναντι στην “νόμιμη” σχέση μπορεί να μετατραπεί σε άγχος. Το άγχος είναι καταστροφικό για την ερωτική ζωή των αντρών.

Ώρα να φύγει το σωσίβιο

Εδώ ο ένοχος είναι ένας. Ο διαβήτης.

Η συσσώρευση λίπους στη κοιλιά ενός άντρα μπορεί να είναι κάτι που θα οδηγήσει τον άντρα να υποφέρει από διαβήτη.

Αργά και σταθερά

Κατά τη διάρκεια του σεξ, η έντονη, γρήγορη και απρόσεκτη “άσκηση” μπορεί να οδηγήσει σε τραυματισμό του πέους και, κατά πάσα πιθανότητα, και σε προβλήματα στη στυτική λειτουργία.

Ξεκίνα να περπατάς

Το περπάτημα είναι απ’ τις πιο ενδεδειγμένες αερόβιες ασκήσεις. Αύριο μην πάρεις ταξί και δοκίμασε να περπατήσεις μέχρι τον προορισμό σου.

Σε μερικές μέρες, λογικά, θα δεις τα αποτελέσματα και στο κρεβάτι σου.

Το χασμουρητό είναι σωτήριο

Το χασμουρητό και η στύση έχουν κάτι κοινό. Ελέγχονται απ’ το ίδιο “χημικό”, το νιτρικό οξύ. Γι’ αυτό μη καταπολεμάς το χασμουρητό, αν σου έρθει, έτσι ώστε να “ανοίξεις τον δρόμο” και για άλλα ευεργετήματα.

Κοιμήσου λίγο ακόμα

Κατα τη διάρκεια του ύπνου, οι άντρες βιώνουν τρείς με πέντε ωριαίες (!) στύσεις. Οι νυχτερινές στύσεις βοηθούν τον ιστό του πέους να γίνει πιο ελαστικος.

Αυτό θα βοηθήσει και μακροπρόθεσμα στη διατήρηση της φυσιολογικής στύσης ενός άντρα.

Διαβάστε επίσης:

Η ζάχαρη κάνει κακό στην στύση σου! Το λένε οι ειδικοί