Το Social Media Management μπορεί να γίνει η επόμενη δουλειά των ονείρων σου

LIKE US ON FACEBOOK

Τα Social Media παίζουν πρωταγωνιστικό ρόλο στη καθημερινή μας ζωή και δεν θεωρούνται πια μια «μόδα των καιρών». Μέσα απ’ τα Social Media, μια επιχείρηση μπορεί να χτίσει μια δυναμική κοινότητα γύρω της και να κάνει τους πάντες να μιλούν για εκείνη!

Φυσικά, αυτό δεν επιτυγχάνεται εάν δεν υπάρχουν οι κατάλληλοι άνθρωποι, με σωστή εκπαίδευση πάνω στο Social Media Management. To Certificate in Advanced Social Media Management της KnowCrunch έχει ακριβώς αυτό τον σκοπό: Να εκπαιδεύσει με τον καλύτερο δυνατό τρόπο τους επαγγελματίες στον χώρο των Social Media και να τους διδάξει όλα τα απαραίτητα εργαλεία, ώστε να μπορούν να ονομάζονται «experts».

Εάν εργάζεσαι κι εσύ στα Social Media ή έχεις τη δική σου επιχείρηση και θέλεις να εκπαιδεύσεις σωστά το προσωπικό σου πάνω σ’ αυτό το κομμάτι, δεν έχεις παρά να εμπιστευτείς τους instructors της KnowCrunch. Το Certificate in Advanced Social Media Management είναι το μοναδικό course που, μέσα σε 54 ώρες και πολλή πρακτική εξάσκηση, παρέχει όλη την απαραίτητη γνώση και skills που χρειάζεσαι, για να ξεχωρίσεις στον τομέα σου.

Κι επειδή διαβάζοντας αυτές τις γραμμές σίγουρα θα σου γεννήθηκαν απορίες, ήρθε η ώρα να σου συστήσουμε τον Παναγιώτη Παπαχατζή, instructor της KnowCrunch, ο οποίος μας εξηγεί τι ακριβώς είναι το Social Media Management και μας κάνει λίγο… spoiler για το τι θα παρακολουθήσουν οι σπουδαστές στο Certificate in Advanced Social Media Management της KnowCrunch.

  1. Ασχολείσαι με το Social Media Management. Αν σου έλεγα να εξηγήσεις αυτό τον όρο σ’ ένα παιδάκι δημοτικού, πώς θα τον εξηγούσες;
  2. Είναι όλες εκείνες οι ενέργειες που πρέπει να γίνουν ώστε να μπορεί ένα brand να χτίσει γύρω του μια κοινότητα. Με λίγα λόγια, είναι ο τρόπος με τον οποίο θ’ απαντήσεις ή δεν θ’ απαντήσεις σε κάποιον στα Social Media. Είναι ο τρόπος με τον οποίο θα διαχειριστείς τα μηνύματα στα Social Media, θα διαχειριστείς το customer service μέσα στα Social Media γιατί, γνωρίζουμε πολύ καλά, ότι πολλοί πελάτες έχουν αντικαταστήσει το τηλέφωνο μ’ ένα μήνυμα που θα στείλουν στο Messenger. Αυτό εν πολλοίς είναι το Social Media Management: Είναι όλες εκείνες οι ενέργειες κι οι κινήσεις που θα σου επιτρέψουν να χτίσεις γύρω σου μια πολύ δυναμική κοινότητα, η οποία, αν το κάνεις πολύ καλά, θα μιλάει με πολύ καλά λόγια για σένα.
  3. Γιατί κάθε επιχείρηση θα πρέπει να επενδύσει στο κομμάτι του Social Media Management;
  4. Αρχικά πρέπει να πούμε ότι το να επικοινωνείς με το κοινό σου δεν είναι κάτι το οποίο ανακαλύφθηκε με το που ήρθαν τα Social Media στη ζωή μας. Οι εταιρείες πάντα προσπαθούσαν να επικοινωνήσουν όσο το δυνατό καλύτερα με το κοινό τους. Ωστόσο, στην προ Social Media εποχή ήταν λίγο «μονόδρομη» η επικοινωνία. Οι εταιρείες έκαναν ένα τηλεοπτικό, ένα ραδιοφωνικό, μια αφίσα, μια καταχώρηση σ’ ένα περιοδικό κι είχαν ενδεχομένως και μια γραμμή επικοινωνίας με το κοινό τους.

    Μέσω των Social Media πλέον οι εν δυνάμει πελάτες της κάθε εταιρείας μπορούν να μιλούν για το brand παντού: Στο Twitter, στο Facebook, στο Instagram, σ’ ένα blog, σ’ ένα forum, αλλά και σ’ άλλα Social Media που είναι πολύ δυναμικά, αλλά όχι τόσο γνωστά σε πολλούς, όπως είναι τo Quora. Όταν, λοιπόν, ο χρήστης πλέον μπορεί να μιλάει για σένα παντού, εσύ πρέπει να βρίσκεσαι εκεί, ν’ ακούς και να μπορείς να συζητήσεις μαζί του. Εάν δεν το κάνεις, θα βγεις μόνο χαμένος.

  5. Νοείται κάποια επιχείρηση εν έτει 2018 χωρίς Social Media;
  6. Όταν αυτή τη στιγμή βλέπουμε στην παγκόσμια αγορά πως το digital συγκεντρώνει πλέον μια μεγάλη πλειοψηφία του διαφημιστικού budget σε σχέση με τα υπόλοιπα Μέσα, αυτό από μόνο του δείχνει κάτι. Όταν στο Facebook αυτή τη στιγμή υπάρχουν πάνω από 5 εκατ. Έλληνες, με το να μην είναι μια εταιρεία στο Facebook, είναι σαν να λέει ότι δεν την ενδιαφέρει να μιλήσει ποτέ σε 5 εκατ. Έλληνες. Είναι κάτι, το οποίο έχει λήξει πια ως συζήτηση, τα Social Media δεν είναι trend, όπως θεωρούσαν κάποιοι παλιά, είναι ίσως το πιο δυναμικό κι ουσιαστικό κανάλι επικοινωνίας που έχει μια επιχείρηση αυτή τη στιγμή.
  7. Τι απαντάς σε κάποιον που σου λέει «εγώ έχω πολλά χρόνια την επιχείρησή μου, έχω ήδη σταθερούς πελάτες που αυξάνονται, άρα γιατί ν’ ασχοληθώ με τα Social Media»;
  8. Είναι σίγουρο ότι αυξάνονται οι πελάτες του; Επιχείρηση, η οποία δεν προσαρμόζεται στις ανάγκες των καιρών είναι καταδικασμένη ν’ αποτύχει. Αυτό σημαίνει ότι μια επιχείρηση που δεν έχει στήσει σωστά μια digital επικοινωνία, οι μέρες της είναι μετρημένες όσον αφορά τη βιωσιμότητά της, γιατί κάποιος ανταγωνιστής της θα το κάνει και θα το κάνει καλύτερα. Υπάρχουν πολλά παραδείγματα επιχειρήσεων, οι οποίες θεώρησαν πως επειδή πάνε καλά, δεν χρειάζεται να προσαρμοστούν στις νέες απαιτήσεις και κάποιος απλά κάποια στιγμή τις προσπέρασε.
  9. Τι είναι χειρότερο: Να μην ξέρει κάποιος πώς ν’ απαντήσει σε comments/ messages και να τ’ αγνοεί ή το να ν’ απαντάει με λάθος τρόπο;
  10. Οι μεγαλύτερες κρίσεις που έχουν συμβεί τα τελευταία χρόνια σε επιχειρήσεις είναι επειδή οι εταιρείες «πυροβόλησαν τα πόδια τους», δηλαδή κάποια στιγμή έγραψαν κάτι με λάθος τρόπο. Το πώς απαντάς στο κοινό σου είναι ίσως το πιο κρίσιμο πράγμα στο community management. Αν δεν απαντάς, βέβαια, απ’ την άλλη, είναι σαν ν’ αδιαφορείς. Συνεπώς είναι και τα δύο εξίσου επιζήμια.
  11. Το Social Media Management έχει φέρει νέες θέσεις εργασίας… Χρειάζεται οπωσδήποτε κάποιος να έχει πιστοποίηση για ν’ ασχοληθεί μ’ αυτό το κομμάτι;
  12. Στην Ελλάδα ό,τι δηλώσεις, είσαι. Σίγουρα δεν χρειάζεται πιστοποίηση για ν’ ασχοληθείς μ’ αυτό το κομμάτι, χρειάζεται, όμως, σωστή εκπαίδευση ώστε να μπορέσεις ν’ ασχοληθείς σωστά. Αυτό είναι το μεγαλύτερο έλλειμμα που είχαμε στη χώρα στα περισσότερα επαγγέλματα, ειδικά στην επικοινωνία.
  13. Εάν θέλω να γίνω Social Media expert και ν’ ασχοληθώ αποκλειστικά μ’ αυτό το κομμάτι, πόσο θα με βοηθήσει το Certificate in Advanced Social Media Management της KnowCrunch;
  14. Αρχικά, να πούμε ότι το Certificate in Advanced Social Media Management της KnowCrunch απευθύνεται σε ανθρώπους, οι οποίοι έχουν ήδη εμπειρία πάνω στο Social Media Management. Είναι δηλαδή άνθρωποι, οι οποίοι εργάζονται σ’ αυτό το κομμάτι, έχοντας μικρή εμπειρία, κι αυτό που προσφέρουμε είναι να τους δώσουμε την κατάλληλη γνώση -και μέσα από πολλές πρακτικές ασκήσεις- ώστε να μπορέσουν ν’ ανταποκριθούν σωστά στους πελάτες τους ως experts, κι όχι απλά ως το παιδί που «ξέρει από Facebook».
  1. Δώσε μας μια γεύση απ’ το Certificate in Advanced Social Media Management της KnowCrunch.
  2. Θα σου μιλήσω για το δικό μου κομμάτι. Μαζί μαθαίνουμε βήμα- βήμα πως ν’ απαντούμε σε παράπονα και αρνητικά σχόλια και ποια είναι συνήθως τα λάθη που γίνονται και μπορούν να δημιουργήσουν crisis. Αναλύουμε πώς να σχεδιάσουμε την πρόληψη ενός crisis, αλλά και πώς να το αντιμετωπίσουμε. Και τα βάζουμε μετά όλα κάτω στην πράξη μέσα από μια απαιτητική, αλλά ταυτόχρονα διασκεδαστική άσκηση, κατά την οποία οι σπουδαστές του Advanced καλούνται να διαχειριστούν οι ίδιοι μια κρίση σε πραγματικό χρόνο. Νομίζω ότι είμαστε το πρώτο course που κάνουμε άσκηση με διαχείριση κρίσης σε πραγματικό χρόνο.
  3. Τι εναλλακτική υπάρχει εάν δεν έχω εμπειρία πάνω στο κομμάτι των Social Media;
  4. Υπάρχει το Professional Diploma in Digital & Social Media Management της KnowCrunch, με το οποίο μπορείς να μάθεις απ’ το Α έως το Ω τι είναι αυτό το digital που είναι τόσο χρήσιμο και ποια είναι τα στοιχεία που το αποτελούν: Απ’ το πώς να μπορέσεις να δομήσεις σωστά ένα website, πώς να κάνεις σωστά SEO, πώς να δημιουργείς σωστό περιεχόμενο για τα digital κανάλια σου, πώς να τρέχεις διαφημίσεις, πώς να μπορέσεις να επιλέξεις influencer και αλλά πολλά. Και στο τέλος πώς μπορείς όλα αυτά να τα ενσωματώσεις σωστά στην στρατηγική επικοινωνίας.
  1. Οι κρίσεις μπορούν να συμβούν ανά πάσα ώρα και στιγμή σε μια επιχείρηση και φυσικά δεν υπάρχει κάποιο «μαγικό χέρι» που θα έρθει να τις αντιμετωπίσει. Τι χρειάζεται, λοιπόν, να έχει μια επιτυχημένη επιχείρηση ώστε να μπορέσει να διαχειριστεί σωστά ένα crisis;
  2. Αρχικά να μην δημιουργεί μόνη της τις κρίσεις. Στη συνέχεια, θα πρέπει να έχει δημιουργήσει ορισμένες proactive ενέργειες, να έχει ένα crisis management πλάνο, δηλαδή να δημιουργήσει ένα πλάνο για το τι κάνουμε όταν ξεσπάσει μια κρίση και, τέλος, να έχει ένα reactive crisis πλάνο για το τι θα κάνει αφού περάσει μια κρίση. Όλα αυτά τα μαθαίνουμε στο Certificate in Advanced Social Media της KnowCrunch.
Info!

Ο Παναγιώτης Παπαχατζής ασχολείται εδώ και πάνω από 13 χρόνια με την digital επικοινωνία. Έχει εργαστεί τόσο στο κομμάτι της στρατηγικής επικοινωνίας και του στησίματος brands, όσο και στο κομμάτι της πολιτικής επικοινωνίας. Έχει διαχειριστεί, μέσα από διαφημιστικές, μεγάλο πελατολόγιο, έχει εργαστεί ως σύμβουλος επικοινωνίας δύο Πρωθυπουργών, κομμάτων και δημάρχων, κι αυτή τη στιγμή, εκτός από instructor της KnowCrunch, εργάζεται ως στρατηγικός σύμβουλος επικοινωνίας για επιχειρήσεις και πολιτικούς.

Η εκπαίδευση πάνω στο Social Media Management μπορεί ν’ απογειώσει την καριέρα σου και ν’ αυξήσει το πελατολόγιό σου. Γιατί το σκέφτεσαι ακόμα και δεν κάνεις book now στο Certificate in Advanced Social Media Management της KnowCrunch;

Διαβάστε ακόμα:

Τα μυστικά για περισσότερα likes & comments στο Instagram από έναν Social Media expert

Copyright © iPop 2012 - 2017 | All rights reserved