Μπορείς να δοκιμάζεις ρούχα…χωρίς να τα φορέσεις; Η ελληνική πατέντα και το νέο «δοκιμαστήριο»!

LIKE US ON FACEBOOK

Πώς θα σου φαινόταν αν δεν χρειαζόταν να πας μέχρι το κατάστημα να δοκιμάσεις ένα ρούχο που έχεις ήδη «σταμπάρει» από τη βιτρίνα….αφού θα ερχόταν το κατάστημα σε σένα; Μπορείς να δοκιμάζεις ρούχα χωρίς να τα φορέσεις; Δεν είναι επιστημονική φαντασία, είναι μια απίστευτη «πατέντα», καταπληκτική δουλειά και μάλιστα ελληνικής καταγωγής…

Ναι, μπορείς να δοκιμάζεις ρούχα χωρίς να τα φορέσεις, όπως μπορείς να μην περιμένεις στην ουρά στο δοκιμαστήριο, να βάζεις και να βγάζεις ρούχα για να πάρεις αυτό που θέλεις ή τελικά να μην πάρεις και τίποτα. Πόση ώρα σου παίρνει όταν πηγαίνεις για ψώνια; Είτε είσαι άντρας, είτε γυναίκα είναι μια «χρονοβόρα» και πολλές φορές κουραστική διαδικασία. Αν, όμως μπορούσες να το κάνεις κουνώντας μόνο τα χέρια σου; Και από απόσταση;

Η εμπειρία; Σίγουρα διασκεδαστική και ξεκούραστη. Ο Αντώνης Αργυρός, ένας από τους συνιδρυτές του liateR μας εξηγεί τον τρόπο!

  1. Τι είναι ακριβώς είναι το liateR και με ποιον τρόπο βοηθά καταναλωτές και καταστηματάρχες;
  2. Το liateR ένας εύκολος τρόπος να δοκιμάζει κανείς ρούχα σε φυσικά καταστήματα χωρίς να χάνει χρόνο στο δοκιμαστήριο, να δοκιμάζει τα ρούχα, να βγάζει τα δικά του και να δοκιμάζει διάφορα φυσικά ρούχα. Πρακτικά βοηθά τους καταστηματάρχες αφού είναι ένας εύκολος τρόπος να τραβήξει την προσοχή και σε δεύτερο στάδιο να αυξήσει την επικοινωνία, επαφή με τον καταναλωτή καθώς μπορεί να προωθήσει όλα τα ρούχα, τα προϊόντα σε πολύ περιορισμένο χώρο, επομένως μπορεί να δείξει όλη τη συλλογή μέσα σε ένα τετραγωνικό, μπορεί να ωθήσει τον καταναλωτή να βγάλει φωτογραφίες να τις μοιραστεί στα social media και όλα αυτά από απόσταση χωρίς καν το κατάστημα να είναι ανοιχτό! Έτσι ξεκίνησε αρχικά η ιδέα από τη δική μας πλευρά. Είχαμε δικό μας κατάστημα με αθλητικά στην Ελλάδα και μέσα από πρότζεκτ που τρέχαμε είδαμε ότι αυτό είχε αρκετά μεγάλο αποτέλεσμα και η χρηστικότητα ήταν μεγάλη κυρίως στους millennials που ψάχνουν μια καινούργια εμπειρία.
  3. Με ποιον τρόπο μπορεί ο καταναλωτής να δοκιμάσει τα ρούχα χωρίς να τα…δοκιμάσει «φυσικά»;
  4. Το σύστημα είναι πολύ εύκολο στη χρήση, ενεργοποιείται αυτόματα, με το που περνάει κάποιος από το σημείο που έχει γίνει η εγκατάσταση. Βλέπεις, δηλαδή, τον εαυτό σου στην οθόνη, στο monitor και αλλάζεις ρούχα, φοράς διαφορετικά από αυτά που φορά εκείνη τη στιγμή και με τις κινήσεις σου, μπορείς να διαλέξεις αν κάτι σου αρέσει ή όχι, να βγάλεις φωτογραφίες, να βρεις περισσότερες πληροφορίες για το προϊόν και να συνδεθείς με το online κατάστημα για να το αγοράσεις αν σε ενδιαφέρει. Όλα δηλαδή γίνονται αυτόματα μόνο με την κίνηση του σώματός σου, με τα χέρια σου να λειτουργούν σαν το «ποντίκι» από απόσταση, επιλέγοντας τι σου αρέσει και τι δεν σου αρέσει.
  5. Σε ποιος ακριβώς σημείο είναι εγκατεστημένο το monitor;
  6. Αυτό εξαρτάται από τον καταστηματάρχη. Συνήθως είναι στη βιτρίνα -εσωτερικά βέβαια με όψη προς τα έξω- αλλά δεν υπάρχει κάποιος περιορισμός. Το δεύτερο σε use case είναι μέσα στο κατάστημα στο χώρο όπου έχουν, ούτως ή άλλως τον καθρέφτη, όπου και πάλι το χρησιμοποιούν για να δείχνουν περισσότερα προϊόντα σε μικρότερο χώρο. Το πρώτο use case είναι για να τραβήξει το ενδιαφέρον του καταναλωτή που περνά απ’ έξω και το δεύτερο use case για να δείξει και πάλι περισσότερα προϊόντα σε περιορισμένο χώρο.

  1. Τι γίνεται, όμως, στην περίπτωση όπου δεν υπάρχει φυσικό κατάστημα αλλά μόνο online; Πώς «επεμβαίνει» το liateR;
  2. Μερικά online καταστήματα επειδή ακριβώς δεν έχουν κάποια φυσικό κατάστημα, κάποια φυσική επικοινωνία με τον καταναλωτή, χρησιμοποιούν το liateR για να δημιουργήσουν αυτήν την εμπειρία, με τη μορφή pop ups. Για παράδειγμα, στο μετρό εκεί που περιμένεις μπορείς να γνωρίσεις το online κατάστημα μέσα από αυτήν την επικοινωνία κι έτσι βοηθά τα καταστήματα να έχουν μια φυσική παρουσία. Εμείς ξεκινήσαμε από την Ελλάδα, έχουμε τα Sportmania με αθλητικά είδη και καθώς τα τελευταία χρόνια βρίσκομαι στην Ολλανδία μόνο σε αυτό υπάρχει, δεν κάνουμε, δηλαδή, focus πλέον στην ελληνική αγορά.
  3. Βλέπουμε ότι οι αγορές online γίνονται ολοένα και πιο διαδεδομένες. Αλλά κατά πόσο έχει εξοικειωθεί το ελληνικό κοινό με το omni channel retail tech?
  4. Ένας από τους λόγους που επιλέξαμε να έρθουμε στην Ολλανδία είναι επειδή είναι πιο ανοιχτοί σε νέες τεχνολογίες, στο innovation. Στην Ελλάδα δεν το είχαμε δει τόσο πολύ πριν από δύο χρόνια τουλάχιστον. Το «πρόβλημα» ότι στην Ελλάδα δεν είναι τόσο ανοιχτοί στο να δοκιμάζουν νέα πράγματα εντοπίζεται όχι τόσο στους καταναλωτές, αλλά κυρίως στους επιχειρηματίες- καταστηματάρχες που είναι πολύ δύσκολο να δοκιμάσουν κάτι καινούργιο που σε αντίθεση με την Ολλανδία. Στην Ελλάδα χρησιμοποιούμε την κρίση σαν επιχείρημα να μην κάνουμε κάτι καινούργιο, στην Ολλανδία έχουν αντίθετη νοοτροπία, θεωρώντας πως όταν τα πράγματα δυσκολεύουν, αυτός είναι ένας λόγος για να κάνουν κάποια πράγματα παραπάνω στην επιχείρησή τους, να εξελιχθούν, να πειραματιστούν και όχι να μείνουν στάσιμη. Επομένως, τη μεγαλύτερη διαφορά την έχουμε δει στις επιχειρήσεις περισσότερο και λιγότερο στους καταναλωτές. Το θέμα, όμως είναι ότι για να επιβιώσουμε πρέπει να γίνουμε διαφορετικοί και ο τρόπος για να το κάνουμε πιο εύκολα είναι η τεχνολογία.
  5. Πόσα άτομα αποτελούν την ομάδα του liateR;
  6. Έχουμε τη χαρά και την τιμή, το μεγαλύτερο μέρος να αποτελείται από το Ίδρυμα Τεχνολογίας και Έρευνας (ΙΤΕ) του Πανεπιστημίου Κρήτης, το οποίο μας έχει βοηθήσει πάρα πολύ. Η ομάδα είναι αρκετά μεγάλη και ανάλογα το project συνεργαζόμαστε με ερευνητές ή καθηγητές που έχουν την ανάλογη εξειδίκευση κάθε φόρα.

  1. Υπάρχει κίνδυνος, μελλοντικά, το liateR να αντικαταστήσει τις πωλήτριες σε ένα φυσικό κατάστημα;
  2. Άμεσα όχι και φυσικά στόχος μας δεν είναι αυτός. Στόχος μας είναι να έχουμε πιο μικρά καταστήματα και να μπορεί το κατάστημα να έρθει σε σένα. Το liateR δεν  θα αντικαταστήσει τις πωλήτριες αλλά θα τις κάνει πιο εξειδικευμένες. Αυτός που θα σου κάνει δηλαδή recommend τα ρούχα , θα είναι ο expert, αυτός που θα σου πει τι σου πάει και τι όχι θα είναι αυτός που θα ξέρει να το χειρίζεται και θα το χρησιμοποιεί σαν εργαλείο και όχι σαν κάτι που θέλει να τον αντικαταστήσει.
  3. Πώς θα επεκταθεί το liateR και ποιες νέες δυνατότητες θα έχει τόσο ο καταναλωτής όσο και ο καταστηματάρχης;
  4. Έχουμε δημιουργήσει μια συνεργασία με μια Ολλανδική εταιρεία, την SafeSize, που κάνει κάτι παρόμοιο σε παπούτσια. Άρα εμείς βλέπουμε σαν επόμενο βήμα στο liateR να το  εμπλουτίσουμε, να μην περιορίζονται οι καταναλωτές μόνο στα ρούχα αλλά να βάλουμε και επιπλέον προϊόντα, περισσότερες κατηγορίες, οι οποίες μας βοηθάνε να παίρνουμε και περισσότερα δεδομένα και να καταλαβαίνουμε περισσότερο ποιο είναι το συγκεκριμένο προφίλ του εκάστοτε καταναλωτή, κι έτσι να είναι πιο προσωποποιημένη η εμπειρία κάθε φορά.

Διαβάστε επίσης:

Αγορές online προϊόντων από όποια χώρα θες! Διάβασε τι αλλάζει

Copyright © iPop 2012 - 2017 | All rights reserved